Tým DMACKu zajišťující starty s vozem WRC vznikl v roce 2016, když s ním odjel kompletní sezonu Ott Tänak. V letošním roce za něj nastupoval Elfyn Evans.
Před třemi týdny vyhrál DMACK svoji první soutěž v MS s vozem WRC, když Elfyn Evans doslova opanoval soutěž ve Walesu. Konkurence si s výkony Welšana na pneumatikách DMACK nevěděla rady.
Navíc letos čínsko-britská značka získala tři podiová umístění a nejrychlejší čas zajel Evans na sedmi různých soutěžích. Proto nikdo moc neočekával, že by došlo ke zrušení angažmá ve WRC. Jenže dnes DMACK prohlásil, že dosáhl svých cílů.
Ze světa rally ale DMACK zcela neodchází, zástupci značky totiž hned proklamovali, že chtějí pneumatiky dále vyvíjet a nabízet je klientům. DMACK též chce marketingově vytěžit z vítězství ve Walesu.
Dick Cormack, výkonný ředitel DMACKU, okomentoval toto rozhodnutí následovně: "DMACKU jsme získali velké úspěchy a podíleli jsme se na zisku titulu pro M-Sport. Teď je ale čas udělat krok zpět, plnohodnotné zapojení do WRC si vyžádalo oběti v otázce testování.
Teď je čas zaměřit se na vývoj v dalších oblastech, jako třeba naší asfaltové pneumatiky. Dále je třeba zaměřit se na jádro našeho angažmá, tedy zákaznický program ve WRC2." Snaha DMACKu posunout se dál by mohla znamenat, že by se jejich pneumatiky mohly objevit i na jiném WRC než jen Fordu.
"Jednáme s Malcolmem o příštím roce, ale on chápe, že tu jsou i jiné týmy. Víme, že zatím nejsme připraveni zásobovat výrobce pro kompletní sezonu. Musíme před tím ještě zapracovat na jistých oblastech. Ale ukázali jsme, že máme pneumatiky schopné dosáhnout až na vítězství."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?