Tým DMACKu zajišťující starty s vozem WRC vznikl v roce 2016, když s ním odjel kompletní sezonu Ott Tänak. V letošním roce za něj nastupoval Elfyn Evans.
Před třemi týdny vyhrál DMACK svoji první soutěž v MS s vozem WRC, když Elfyn Evans doslova opanoval soutěž ve Walesu. Konkurence si s výkony Welšana na pneumatikách DMACK nevěděla rady.
Navíc letos čínsko-britská značka získala tři podiová umístění a nejrychlejší čas zajel Evans na sedmi různých soutěžích. Proto nikdo moc neočekával, že by došlo ke zrušení angažmá ve WRC. Jenže dnes DMACK prohlásil, že dosáhl svých cílů.
Ze světa rally ale DMACK zcela neodchází, zástupci značky totiž hned proklamovali, že chtějí pneumatiky dále vyvíjet a nabízet je klientům. DMACK též chce marketingově vytěžit z vítězství ve Walesu.
Dick Cormack, výkonný ředitel DMACKU, okomentoval toto rozhodnutí následovně: "DMACKU jsme získali velké úspěchy a podíleli jsme se na zisku titulu pro M-Sport. Teď je ale čas udělat krok zpět, plnohodnotné zapojení do WRC si vyžádalo oběti v otázce testování.
Teď je čas zaměřit se na vývoj v dalších oblastech, jako třeba naší asfaltové pneumatiky. Dále je třeba zaměřit se na jádro našeho angažmá, tedy zákaznický program ve WRC2." Snaha DMACKu posunout se dál by mohla znamenat, že by se jejich pneumatiky mohly objevit i na jiném WRC než jen Fordu.
"Jednáme s Malcolmem o příštím roce, ale on chápe, že tu jsou i jiné týmy. Víme, že zatím nejsme připraveni zásobovat výrobce pro kompletní sezonu. Musíme před tím ještě zapracovat na jistých oblastech. Ale ukázali jsme, že máme pneumatiky schopné dosáhnout až na vítězství."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.