V Německu a ve Španělsku Citroën získal dvě podiová umístění v řadě, to se mu letos povedlo vůbec poprvé. Jenže ve Walesu přišlo "vystřízlivění" a propad mimo podiové pozice.
Citroën C3 WRC ve Velké Británii nezaznamenal ani jeden nejrychlejší čas na měřeném úseku. Auto bylo spolehlivé, ale pozice 7, 15 a 22 nejsou nijak oslnivé. Pětinásobní šampioni WRC z poslední doby mají tudíž o čem před sezonou 2018 přemýšlet.
I přes výše zmíněný výsledek se snaží šéf továrního týmu, Yves Matton, zůstat pozitivní: "Věděli jsme již před startem, že startovní pozice Krise a Craiga do první etapy budou nevýhodou. Ale již během páteční dopolední sekce se dokázal Kris zařadit do skupiny bojující na čele. Craig by v ní byl také nebýt defektu pneumatiky."
"Rozhodující byla sobota. Z více drobných důvodů ztratil Kris nějaký čas, ale od druhého místa nebyl nikdy moc vzdálený. V neděli pak, společně s Craigem, dokázal, že jsme na tomto typu povrchu dosáhli podstatného zlepšení.
Sedmé místo je docela tvrdý výsledek, avšak pro mě je hlavní pozitivní ohlas našich jezdců. Podle jejich slov se za volantem cítili lépe a z jízdy měli lepší pocit. To je zpráva, která je odměnou pro celý tým za práci přes léto," nešetří pozitivy Matton.
Zlepšení C3 WRC by se mělo projevit i na poslední soutěži roku, v Austrálii: "Myslím si, že naši piloti budou mít v Austrálii solidní šanci na vítězství. Kris Meeke, Craig Breen a Stéphane Lefebvre budou našimi piloty v Austrálii. Jejich výhodou bude startovní pozice v prvním dni. Před touto poslední soutěží můžeme být ambiciozní. Pak už se plně zaměříme na rok 2018."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.