Elfyn Evans věří, že svůj výsledek z Wales Rally GB by mohl použít jako odrazový můstek pro sezonu 2018, ve které by rád zabojoval o titul.
Elfyn Evans, u kterého se očekává, že bude brzy u M-Sportu potvrzen i pro sezonu 2018, doslova dominoval Wales Rally GB, předposlední soutěž letošního šampionátu WRC. Letos už se mu podařilo dojet také dvakrát na druhém místě - v Argentině a ve Finsku.
"Výkonnost, kterou jsme měli, kde jsme byli letos konkurenceschopní, musíme doufat, že se nám podaří dělat to stejně příští rok v každé rally. Musím posbírat všechny tyto zkušenosti a zapracovat na tom, kde jsme nebyli až tak moc silní. Určitě musíme doufat, že příští rok přijedeme zpět k této rally v pozici, kdy budeme moci zabojovat o šampionát. Teď jsem to ochutnal a chci více," řekl Elfyn Evans.
Podle mnohých Evans ve Walesu těžil z pneumatik DMACK, které byly lepší než pneumatiky Michelin ostatních pilotů ze špičky WRC. Třeba takový Sébastien Ogier řekl, že by se dobrý výkon Evans určitě neměl přičítat jen pneumatikám.
"Elfyn a [navigátor] Dan [Barritt] odvedli neuvěřitelnou práci. Můžete mluvit o pneumatikách, ale musíte si uvědomit, jak špatné byly ve Španělsku a jak moc tam museli bojovat. Toto je pro ně zadostiučinění. Pneumatiky fungovaly dobře, ale ve stejném čase museli oni pilotovat auto. Mohu vám říci, že v mlze to bylo opravdu strašné a projet touto rally, kde se může stát vše, bez toho, aniž byste udělali cokoliv špatně, to je velkým výsledkem pro příští rok. Gratuluji jim," zakončil Sébastien Ogier.
Elfyn Evans se svým úspěchem ve Walesu stal prvním britským pilotem, který tuto soutěž ovládl od Richarda Burnse, který zde triumfoval v roce 2000. To si Velšan bezprostředně po svém vítězství uvědomoval. "Cítím se celkem dobře, byla to docela náročná sobota a abych byl upřímný - byl to dlouhý víkend. Myslím, že teď budu pár dní spát, ale celkově jsem velmi spokojen a opravdu rád za tým, za Seba a jeho mistrovský titul, je to speciální den," zakončil Evans.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.