Elfyn Evans věří, že svůj výsledek z Wales Rally GB by mohl použít jako odrazový můstek pro sezonu 2018, ve které by rád zabojoval o titul.
Elfyn Evans, u kterého se očekává, že bude brzy u M-Sportu potvrzen i pro sezonu 2018, doslova dominoval Wales Rally GB, předposlední soutěž letošního šampionátu WRC. Letos už se mu podařilo dojet také dvakrát na druhém místě - v Argentině a ve Finsku.
"Výkonnost, kterou jsme měli, kde jsme byli letos konkurenceschopní, musíme doufat, že se nám podaří dělat to stejně příští rok v každé rally. Musím posbírat všechny tyto zkušenosti a zapracovat na tom, kde jsme nebyli až tak moc silní. Určitě musíme doufat, že příští rok přijedeme zpět k této rally v pozici, kdy budeme moci zabojovat o šampionát. Teď jsem to ochutnal a chci více," řekl Elfyn Evans.
Podle mnohých Evans ve Walesu těžil z pneumatik DMACK, které byly lepší než pneumatiky Michelin ostatních pilotů ze špičky WRC. Třeba takový Sébastien Ogier řekl, že by se dobrý výkon Evans určitě neměl přičítat jen pneumatikám.
"Elfyn a [navigátor] Dan [Barritt] odvedli neuvěřitelnou práci. Můžete mluvit o pneumatikách, ale musíte si uvědomit, jak špatné byly ve Španělsku a jak moc tam museli bojovat. Toto je pro ně zadostiučinění. Pneumatiky fungovaly dobře, ale ve stejném čase museli oni pilotovat auto. Mohu vám říci, že v mlze to bylo opravdu strašné a projet touto rally, kde se může stát vše, bez toho, aniž byste udělali cokoliv špatně, to je velkým výsledkem pro příští rok. Gratuluji jim," zakončil Sébastien Ogier.
Elfyn Evans se svým úspěchem ve Walesu stal prvním britským pilotem, který tuto soutěž ovládl od Richarda Burnse, který zde triumfoval v roce 2000. To si Velšan bezprostředně po svém vítězství uvědomoval. "Cítím se celkem dobře, byla to docela náročná sobota a abych byl upřímný - byl to dlouhý víkend. Myslím, že teď budu pár dní spát, ale celkově jsem velmi spokojen a opravdu rád za tým, za Seba a jeho mistrovský titul, je to speciální den," zakončil Evans.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?