Elfyn Evans věří, že svůj výsledek z Wales Rally GB by mohl použít jako odrazový můstek pro sezonu 2018, ve které by rád zabojoval o titul.
Elfyn Evans, u kterého se očekává, že bude brzy u M-Sportu potvrzen i pro sezonu 2018, doslova dominoval Wales Rally GB, předposlední soutěž letošního šampionátu WRC. Letos už se mu podařilo dojet také dvakrát na druhém místě - v Argentině a ve Finsku.
"Výkonnost, kterou jsme měli, kde jsme byli letos konkurenceschopní, musíme doufat, že se nám podaří dělat to stejně příští rok v každé rally. Musím posbírat všechny tyto zkušenosti a zapracovat na tom, kde jsme nebyli až tak moc silní. Určitě musíme doufat, že příští rok přijedeme zpět k této rally v pozici, kdy budeme moci zabojovat o šampionát. Teď jsem to ochutnal a chci více," řekl Elfyn Evans.
Podle mnohých Evans ve Walesu těžil z pneumatik DMACK, které byly lepší než pneumatiky Michelin ostatních pilotů ze špičky WRC. Třeba takový Sébastien Ogier řekl, že by se dobrý výkon Evans určitě neměl přičítat jen pneumatikám.
"Elfyn a [navigátor] Dan [Barritt] odvedli neuvěřitelnou práci. Můžete mluvit o pneumatikách, ale musíte si uvědomit, jak špatné byly ve Španělsku a jak moc tam museli bojovat. Toto je pro ně zadostiučinění. Pneumatiky fungovaly dobře, ale ve stejném čase museli oni pilotovat auto. Mohu vám říci, že v mlze to bylo opravdu strašné a projet touto rally, kde se může stát vše, bez toho, aniž byste udělali cokoliv špatně, to je velkým výsledkem pro příští rok. Gratuluji jim," zakončil Sébastien Ogier.
Elfyn Evans se svým úspěchem ve Walesu stal prvním britským pilotem, který tuto soutěž ovládl od Richarda Burnse, který zde triumfoval v roce 2000. To si Velšan bezprostředně po svém vítězství uvědomoval. "Cítím se celkem dobře, byla to docela náročná sobota a abych byl upřímný - byl to dlouhý víkend. Myslím, že teď budu pár dní spát, ale celkově jsem velmi spokojen a opravdu rád za tým, za Seba a jeho mistrovský titul, je to speciální den," zakončil Evans.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.