Elfyn Evans věří, že svůj výsledek z Wales Rally GB by mohl použít jako odrazový můstek pro sezonu 2018, ve které by rád zabojoval o titul.
Elfyn Evans, u kterého se očekává, že bude brzy u M-Sportu potvrzen i pro sezonu 2018, doslova dominoval Wales Rally GB, předposlední soutěž letošního šampionátu WRC. Letos už se mu podařilo dojet také dvakrát na druhém místě - v Argentině a ve Finsku.
"Výkonnost, kterou jsme měli, kde jsme byli letos konkurenceschopní, musíme doufat, že se nám podaří dělat to stejně příští rok v každé rally. Musím posbírat všechny tyto zkušenosti a zapracovat na tom, kde jsme nebyli až tak moc silní. Určitě musíme doufat, že příští rok přijedeme zpět k této rally v pozici, kdy budeme moci zabojovat o šampionát. Teď jsem to ochutnal a chci více," řekl Elfyn Evans.
Podle mnohých Evans ve Walesu těžil z pneumatik DMACK, které byly lepší než pneumatiky Michelin ostatních pilotů ze špičky WRC. Třeba takový Sébastien Ogier řekl, že by se dobrý výkon Evans určitě neměl přičítat jen pneumatikám.
"Elfyn a [navigátor] Dan [Barritt] odvedli neuvěřitelnou práci. Můžete mluvit o pneumatikách, ale musíte si uvědomit, jak špatné byly ve Španělsku a jak moc tam museli bojovat. Toto je pro ně zadostiučinění. Pneumatiky fungovaly dobře, ale ve stejném čase museli oni pilotovat auto. Mohu vám říci, že v mlze to bylo opravdu strašné a projet touto rally, kde se může stát vše, bez toho, aniž byste udělali cokoliv špatně, to je velkým výsledkem pro příští rok. Gratuluji jim," zakončil Sébastien Ogier.
Elfyn Evans se svým úspěchem ve Walesu stal prvním britským pilotem, který tuto soutěž ovládl od Richarda Burnse, který zde triumfoval v roce 2000. To si Velšan bezprostředně po svém vítězství uvědomoval. "Cítím se celkem dobře, byla to docela náročná sobota a abych byl upřímný - byl to dlouhý víkend. Myslím, že teď budu pár dní spát, ale celkově jsem velmi spokojen a opravdu rád za tým, za Seba a jeho mistrovský titul, je to speciální den," zakončil Evans.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?