Juho Hänninen, který letos ve Finsku získal druhé místo, nedokončí sezonu v týmu Toyoty. Vedení týmu se totiž rozhodlo, že v Austrálii nasadí jenom dva Yarisy WRC.
Fin zajel také velmi pěkně minulý týden ve Španělsku, ale ani to mu nepomohlo a na finálovou soutěž se nevydá. Toyota zde vyšle do boje dva jezdce - Jariho-Mattiho Latvalu a Esapekku Lappiho.
V pondělí to oznámila finská MTV Sport, která se tuto informaci dozvěděla v rozhovoru s Tommim Mäkinenem: "Pro Hänninena sezona skončí ještě před Austrálií, ale rozhodnutí o příštím roce bude ještě odloženo."
Podle některých spekulací je neúčast Hänninena způsobena tím, že Kaj Lindström, jeho aktuální navigátor, by se měl stát sportovním ředitelem týmu. Tímto by měl Kaj možnost vyzkoušet si svoji roli "nanečisto" ještě letos. Jenže podle jiných spekulací do týmu míří Ott Tänak.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.