Juho Hänninen, který letos ve Finsku získal druhé místo, nedokončí sezonu v týmu Toyoty. Vedení týmu se totiž rozhodlo, že v Austrálii nasadí jenom dva Yarisy WRC.
Fin zajel také velmi pěkně minulý týden ve Španělsku, ale ani to mu nepomohlo a na finálovou soutěž se nevydá. Toyota zde vyšle do boje dva jezdce - Jariho-Mattiho Latvalu a Esapekku Lappiho.
V pondělí to oznámila finská MTV Sport, která se tuto informaci dozvěděla v rozhovoru s Tommim Mäkinenem: "Pro Hänninena sezona skončí ještě před Austrálií, ale rozhodnutí o příštím roce bude ještě odloženo."
Podle některých spekulací je neúčast Hänninena způsobena tím, že Kaj Lindström, jeho aktuální navigátor, by se měl stát sportovním ředitelem týmu. Tímto by měl Kaj možnost vyzkoušet si svoji roli "nanečisto" ještě letos. Jenže podle jiných spekulací do týmu míří Ott Tänak.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.