Ford se rozhodl stáhnout z rallycrossu po této sezoně. To samozřejmě rozvířilo debaty o tom, že by se americká značka mohla vrátit zpět do WRC s tovární podporou. Malcolm Wilson ale zatím žádné pozitivní zprávy nemá.
Rozhodnutí Sébastiena Ogiera o tom, kde bude v příští sezoně jezdit, se stále odkládá. Citroën o služby Francouze hodně stojí, to ale M-Sport také. Ogier si podmínil setrvání u M-Sportu tovární podporou od Fordu, jenže ta zatím stále nepřichází.
"Chci zůstat konkurenceschopný. To je pro mě to nejdůležitější. Proto jsem studoval různé nabídky, abych zjistil, kde dostanu tu nejlepší kombinaci. Je třeba mít dobré auto, dobré lidi kolem sebe a to vše se musí sejít v pravý čas," řekl o své volbě ve Španělsku Sébastien Ogier.
Jenže Ogier se rozhodl odložit jednání o své budoucnosti, aby měl prostor soustředit se na boj o titul. Jenomže výše zmíněný odchod Fordu z MS jej nemůže nechat klidným. To totiž posiluje naději, že by se Ford vrátil s plně továrním týmem do WRC. Jenže šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, zatím nic podobného potvrdit nemůže.
"Jsme ve vzájemném kontaktu s Fordem a je zřejmé, že připravují novou strategii. Ale nemohu nic říct k tomu, co se svým rozpočtem, který používali pro rallycross, hodlají udělat. Zatím je moc brzy na to, abychom mohli říct, jestli nám tento odchod z WRX pomůže v jednáních se Sébastienem," řekl Malcolm. My jen dodejme, že jeho firma pro Ford speciál pro rallycross postavila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.