Ford se rozhodl stáhnout z rallycrossu po této sezoně. To samozřejmě rozvířilo debaty o tom, že by se americká značka mohla vrátit zpět do WRC s tovární podporou. Malcolm Wilson ale zatím žádné pozitivní zprávy nemá.
Rozhodnutí Sébastiena Ogiera o tom, kde bude v příští sezoně jezdit, se stále odkládá. Citroën o služby Francouze hodně stojí, to ale M-Sport také. Ogier si podmínil setrvání u M-Sportu tovární podporou od Fordu, jenže ta zatím stále nepřichází.
"Chci zůstat konkurenceschopný. To je pro mě to nejdůležitější. Proto jsem studoval různé nabídky, abych zjistil, kde dostanu tu nejlepší kombinaci. Je třeba mít dobré auto, dobré lidi kolem sebe a to vše se musí sejít v pravý čas," řekl o své volbě ve Španělsku Sébastien Ogier.
Jenže Ogier se rozhodl odložit jednání o své budoucnosti, aby měl prostor soustředit se na boj o titul. Jenomže výše zmíněný odchod Fordu z MS jej nemůže nechat klidným. To totiž posiluje naději, že by se Ford vrátil s plně továrním týmem do WRC. Jenže šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, zatím nic podobného potvrdit nemůže.
"Jsme ve vzájemném kontaktu s Fordem a je zřejmé, že připravují novou strategii. Ale nemohu nic říct k tomu, co se svým rozpočtem, který používali pro rallycross, hodlají udělat. Zatím je moc brzy na to, abychom mohli říct, jestli nám tento odchod z WRX pomůže v jednáních se Sébastienem," řekl Malcolm. My jen dodejme, že jeho firma pro Ford speciál pro rallycross postavila.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?