Ford se rozhodl stáhnout z rallycrossu po této sezoně. To samozřejmě rozvířilo debaty o tom, že by se americká značka mohla vrátit zpět do WRC s tovární podporou. Malcolm Wilson ale zatím žádné pozitivní zprávy nemá.
Rozhodnutí Sébastiena Ogiera o tom, kde bude v příští sezoně jezdit, se stále odkládá. Citroën o služby Francouze hodně stojí, to ale M-Sport také. Ogier si podmínil setrvání u M-Sportu tovární podporou od Fordu, jenže ta zatím stále nepřichází.
"Chci zůstat konkurenceschopný. To je pro mě to nejdůležitější. Proto jsem studoval různé nabídky, abych zjistil, kde dostanu tu nejlepší kombinaci. Je třeba mít dobré auto, dobré lidi kolem sebe a to vše se musí sejít v pravý čas," řekl o své volbě ve Španělsku Sébastien Ogier.
Jenže Ogier se rozhodl odložit jednání o své budoucnosti, aby měl prostor soustředit se na boj o titul. Jenomže výše zmíněný odchod Fordu z MS jej nemůže nechat klidným. To totiž posiluje naději, že by se Ford vrátil s plně továrním týmem do WRC. Jenže šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, zatím nic podobného potvrdit nemůže.
"Jsme ve vzájemném kontaktu s Fordem a je zřejmé, že připravují novou strategii. Ale nemohu nic říct k tomu, co se svým rozpočtem, který používali pro rallycross, hodlají udělat. Zatím je moc brzy na to, abychom mohli říct, jestli nám tento odchod z WRX pomůže v jednáních se Sébastienem," řekl Malcolm. My jen dodejme, že jeho firma pro Ford speciál pro rallycross postavila.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.