Ford se rozhodl stáhnout z rallycrossu po této sezoně. To samozřejmě rozvířilo debaty o tom, že by se americká značka mohla vrátit zpět do WRC s tovární podporou. Malcolm Wilson ale zatím žádné pozitivní zprávy nemá.
Rozhodnutí Sébastiena Ogiera o tom, kde bude v příští sezoně jezdit, se stále odkládá. Citroën o služby Francouze hodně stojí, to ale M-Sport také. Ogier si podmínil setrvání u M-Sportu tovární podporou od Fordu, jenže ta zatím stále nepřichází.
"Chci zůstat konkurenceschopný. To je pro mě to nejdůležitější. Proto jsem studoval různé nabídky, abych zjistil, kde dostanu tu nejlepší kombinaci. Je třeba mít dobré auto, dobré lidi kolem sebe a to vše se musí sejít v pravý čas," řekl o své volbě ve Španělsku Sébastien Ogier.
Jenže Ogier se rozhodl odložit jednání o své budoucnosti, aby měl prostor soustředit se na boj o titul. Jenomže výše zmíněný odchod Fordu z MS jej nemůže nechat klidným. To totiž posiluje naději, že by se Ford vrátil s plně továrním týmem do WRC. Jenže šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, zatím nic podobného potvrdit nemůže.
"Jsme ve vzájemném kontaktu s Fordem a je zřejmé, že připravují novou strategii. Ale nemohu nic říct k tomu, co se svým rozpočtem, který používali pro rallycross, hodlají udělat. Zatím je moc brzy na to, abychom mohli říct, jestli nám tento odchod z WRX pomůže v jednáních se Sébastienem," řekl Malcolm. My jen dodejme, že jeho firma pro Ford speciál pro rallycross postavila.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.