Podle Autosportu je velmi pravděpodobné, že se Sébastien Loeb postaví na start Rally Monte Carlo v lednu příštího roku.
Sébastien Loeb se sice v příští sezoně bude soustředit na starty v rallycrossu v týmu Peugeotu a v lednu jej také čeká Dakar, ale i tak je otevřený občasným startům ve WRC. Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, by byl velmi rád, kdyby startoval na Monte Carlu.
Podle Mattona je skvělá šance jak pro něj tak pro tým, aby s C3 WRC Sébastien získal úspěch. "Monte by bylo skvělé. Je to jediná rally, na které můžete uspět i bez hodně natestovaných kilometrů. Je to tam hodně o pocitu, pneumatikách a správném odhadu počasí - tyto věci v Monte Carlu dělají rozdíl."
Jenže plánovaný start na Dakaru trošku komplikuje možný start na úvodní soutěži roku, protože by Loeb dojel do Evropy pouhý den před startem seznamovacích jízd. "Časově je to hodně těsné. Uvidíme také, jak na tom Sébastien bude fyzicky po ujetí tolika kilometrů," dělá si obavy Yves Matton.
Dopad na Citroën by ale byl obrovský. Jde o nejslavnější rally roku a Sébastien Loeb je i po ukončení kariéry ve WRC ikonou. Citroën už jej jednou (2015) nasadil v Monaku po konci jeho kariéry a start přinesl francouzské značce značnou publicitu.
"Je jasné, že pokud se k nám příští rok přidá, pak to bude na pár závodů. Je jedno, jestli to je jedna, dvě nebo tři rally. Pokud bude zpět s Citroënem, pak to značce hodně přinese. Pokud by vyhrál, Citroënu by se dostalo velkého ohlasu, ale nemyslím si, že se musíme zaměřit přímo na vítězství. Uvidíme, bude mít na to, aby dojel na podium?"
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?