Krise Meekea by potěšilo, kdyby v příští sezoně MS v rally byl jeho týmovým kolegou Kris Meeke. Citroën prý s žádnými dalšími piloty ani nejedná.
Kde bude Sébastien Ogier závodit v roce 2018? To je otázka, která se letošní podzim hodně řeší. I přes letošní nesporné úspěchy Ogier svoje setrvání u M-Sportu podmiňuje tovární podporou ze strany Fordu. Ta se ale momentálně zrovna nerýsuje. Hodně se tedy spekuluje nad přestupem Ogiera do továrního Citroënu. Jen připomeňme, že pro francouzský tým Ogier do konce roku 2011 jezdil.
Pokud by Sébastien Ogier opravdu zamířil do Citroënu, tak by zcela jistě přišel o svůj status jezdce číslo 1 Kris Meeke. Severní Ir by s tím ale dle svého vyjádření neměl sebemenší problém, dokonce by jej těšilo, že by v týmu měli Seba. "Je aktuálně nejlepším jezdcem, to je bez debaty. Možná, že vyhraje po páté v řadě titul mistra světa. Někdo takový by byl posilou pro každý tým, to můžeme letos vidět u Malcolma," říká Kris Meeke.
Kris by tedy příchod Sébastiena Ogiera do týmu přivítal. "Příchod mistra světa by každého motivoval - mě, mechaniky, inženýry, prostě všechny," zakončil Meeke. Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, mezitím potvrdil, že Ogier je jediným jezdcem, kterého by si jeho tým pro příští rok rád získal. "Seb Ogier je jediným, o koho máme zájem. Pokud bychom jej neměli získat, tak nebudeme mluvit s nikým dalším a budeme nastupovat se stejnými jezdci jako letos," řekl Matton pro německý Motorsport-Total.com.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.