Krise Meekea by potěšilo, kdyby v příští sezoně MS v rally byl jeho týmovým kolegou Kris Meeke. Citroën prý s žádnými dalšími piloty ani nejedná.
Kde bude Sébastien Ogier závodit v roce 2018? To je otázka, která se letošní podzim hodně řeší. I přes letošní nesporné úspěchy Ogier svoje setrvání u M-Sportu podmiňuje tovární podporou ze strany Fordu. Ta se ale momentálně zrovna nerýsuje. Hodně se tedy spekuluje nad přestupem Ogiera do továrního Citroënu. Jen připomeňme, že pro francouzský tým Ogier do konce roku 2011 jezdil.
Pokud by Sébastien Ogier opravdu zamířil do Citroënu, tak by zcela jistě přišel o svůj status jezdce číslo 1 Kris Meeke. Severní Ir by s tím ale dle svého vyjádření neměl sebemenší problém, dokonce by jej těšilo, že by v týmu měli Seba. "Je aktuálně nejlepším jezdcem, to je bez debaty. Možná, že vyhraje po páté v řadě titul mistra světa. Někdo takový by byl posilou pro každý tým, to můžeme letos vidět u Malcolma," říká Kris Meeke.
Kris by tedy příchod Sébastiena Ogiera do týmu přivítal. "Příchod mistra světa by každého motivoval - mě, mechaniky, inženýry, prostě všechny," zakončil Meeke. Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, mezitím potvrdil, že Ogier je jediným jezdcem, kterého by si jeho tým pro příští rok rád získal. "Seb Ogier je jediným, o koho máme zájem. Pokud bychom jej neměli získat, tak nebudeme mluvit s nikým dalším a budeme nastupovat se stejnými jezdci jako letos," řekl Matton pro německý Motorsport-Total.com.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?