Krise Meekea by potěšilo, kdyby v příští sezoně MS v rally byl jeho týmovým kolegou Kris Meeke. Citroën prý s žádnými dalšími piloty ani nejedná.
Kde bude Sébastien Ogier závodit v roce 2018? To je otázka, která se letošní podzim hodně řeší. I přes letošní nesporné úspěchy Ogier svoje setrvání u M-Sportu podmiňuje tovární podporou ze strany Fordu. Ta se ale momentálně zrovna nerýsuje. Hodně se tedy spekuluje nad přestupem Ogiera do továrního Citroënu. Jen připomeňme, že pro francouzský tým Ogier do konce roku 2011 jezdil.
Pokud by Sébastien Ogier opravdu zamířil do Citroënu, tak by zcela jistě přišel o svůj status jezdce číslo 1 Kris Meeke. Severní Ir by s tím ale dle svého vyjádření neměl sebemenší problém, dokonce by jej těšilo, že by v týmu měli Seba. "Je aktuálně nejlepším jezdcem, to je bez debaty. Možná, že vyhraje po páté v řadě titul mistra světa. Někdo takový by byl posilou pro každý tým, to můžeme letos vidět u Malcolma," říká Kris Meeke.
Kris by tedy příchod Sébastiena Ogiera do týmu přivítal. "Příchod mistra světa by každého motivoval - mě, mechaniky, inženýry, prostě všechny," zakončil Meeke. Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, mezitím potvrdil, že Ogier je jediným jezdcem, kterého by si jeho tým pro příští rok rád získal. "Seb Ogier je jediným, o koho máme zájem. Pokud bychom jej neměli získat, tak nebudeme mluvit s nikým dalším a budeme nastupovat se stejnými jezdci jako letos," řekl Matton pro německý Motorsport-Total.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.