V roce 2016 díky odchodu Volkswagenu Motorsport zůstal Andreas Mikkelsen na sezonu 2017 bez místa. Nikdy se ale netajil tím, že jeho cílem je získat tovární sedačku na sezonu 2018. To se mu povedlo.
Nor teď oficiálně oznámil, že u Hyundai Motorsport podepsal na následující dvě sezony. "Jsem nadšen, že mi Hyundai Motorspot umožnil vrátit se do WRC a to na plný úvazek v letech 2018 a 2019. Před svoji první soutěží s týmem cítím, že jsem dobře zapadl. Je mi jasné, že se připojuji k týmu světové třídy s realistickou šancí bojovat o šampionát jak mezi jezdci, tak i konstruktéry. Nemohu se dočkat, až týmu budu pomáhat k dosažení cíle počínaje Rally Monte Carlo příští rok a já sám bych rád také zabojoval o titul," říká Andreas Mikkelsen.
Andreas letošní ročník začal se Škodou Fabia v rámci WRC2, poté se zúčastnil tří soutěží s Citroënem C3 WRC. Sezonu už ale 28letý soutěžák dokončí ve svém novém týmu. Svoji spolupráci začnou na Rally Catalunya (5. - 8. října) a následně jej ještě čekají soutěže ve Walesu a v Austrálii. Mikkelsen již dříve uvedl, že udělá vše pro to, aby pomohl Hyundai v honbě za letošním titulem a případně také podpořil Thierryho Neuvillea v boji o titul mezi jezdci.
Velká očekávání od Mikkelsena má pochopitelně šéf týmu Hyundai Motorsport, Michel Nandan: "Andreas je jedním z těch rally jezdců, kteří rychle zapadnou a prostě jde rovnou na věc. Během těch jeho několika málo návštěv u nás v Alzenau z něj vyzařovalo jeho odhodlání a profesionalismus. Jsme potěšení, že ho máme na palubě na plný úvazek pro dvě kompletní sezóny. Už měl šanci získat zkušenosti s Hyundai i20 Coupé WRC na testech, dodal nám pozitivní a užitečnou zpětnou vazbu. Řídil také naši 20 R5, která mu umožnila dále se integrovat do všech oblastí týmu. Nemůžeme se dočkat, až jej uvidíme v akci v roli jezdce týmu Hyundai Motorsport na posledních třech podnicích sezony, v dalším roce a dále."
Otázkou samozřejmě je, jak Hyundai vyřeší nastalou situaci, protože jak Thierry Neuville, tak i Dani Sordo a Hayden Paddon mají platné smlouvy i na příští sezonu.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.