Poté, co šéf Citroënu, Yves Matton, dal jasně najevo, že chce mít ve svém týmu od roku 2018 Sébastiena Ogiera, se tlak na M-Sport dále zvyšuje.
Jak už všichni víme, nechal Citroën odejít Andrease Mikkelsena k Hyundai. Hlavním důvodem nejspíš je, že si mohou dovolit platit jen jednoho špičkového jezdce a číslem 1 teď pro ně je Sébastien Ogier. Zdá se tak, že klíč ve svých rukou drží francouzský pilot, který v minulosti několikrát řekl, že by chtěl mít do konce září jasno, kde bude v roce 2018 jezdit.
Yves Matton, šéf Citroën Racingu, svým prohlášením zvyšuje tlak na M-Sport a především jeho šéfa, Malcolma Wilsona. Brit se samozřejmě ze všech sil snaží udržet si Ogiera ve svých službách i pro příští rok. Francouz ale požaduje budoucí tovární podporu, která má zajistit, že M-Sport bude mít dostatečné finanční zdroje, bude moci dále vyvíjet speciál Ford Fiesta WRC a zůstane konkurenceschopným týmem. Doposud ale Wilson žádnou pomoc od centrály Fordu přislíbenou nemá.
Sečteno a podtrženo, M-Sportu zbývá už jen pár dní, aby přesvědčil Ogiera o tom, že u nich má zůstat. Úplně jasno není také ohledně budoucnosti Otta Tänaka a Elfyna Evanse. "Rádi bychom si naše tři jezdce v následující sezoně ponechali a v této otázce s nimi jednáme. Čas ukáže, jestli se nám to podaří. Momentálně platí, že se plně koncentrujeme na poslední tři soutěže MS v rally letošní sezony," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu.
M-Sport má přitom jedinečnou šanci získat jako privátní tým oba dva mistrovské tituly. Na posledním podniku v Německu Sébastien Ogier znovu převzal průběžné vedení mezi jezdci a mezi týmy má britský tým slušný náskok.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.