Poté, co šéf Citroënu, Yves Matton, dal jasně najevo, že chce mít ve svém týmu od roku 2018 Sébastiena Ogiera, se tlak na M-Sport dále zvyšuje.
Jak už všichni víme, nechal Citroën odejít Andrease Mikkelsena k Hyundai. Hlavním důvodem nejspíš je, že si mohou dovolit platit jen jednoho špičkového jezdce a číslem 1 teď pro ně je Sébastien Ogier. Zdá se tak, že klíč ve svých rukou drží francouzský pilot, který v minulosti několikrát řekl, že by chtěl mít do konce září jasno, kde bude v roce 2018 jezdit.
Yves Matton, šéf Citroën Racingu, svým prohlášením zvyšuje tlak na M-Sport a především jeho šéfa, Malcolma Wilsona. Brit se samozřejmě ze všech sil snaží udržet si Ogiera ve svých službách i pro příští rok. Francouz ale požaduje budoucí tovární podporu, která má zajistit, že M-Sport bude mít dostatečné finanční zdroje, bude moci dále vyvíjet speciál Ford Fiesta WRC a zůstane konkurenceschopným týmem. Doposud ale Wilson žádnou pomoc od centrály Fordu přislíbenou nemá.
Sečteno a podtrženo, M-Sportu zbývá už jen pár dní, aby přesvědčil Ogiera o tom, že u nich má zůstat. Úplně jasno není také ohledně budoucnosti Otta Tänaka a Elfyna Evanse. "Rádi bychom si naše tři jezdce v následující sezoně ponechali a v této otázce s nimi jednáme. Čas ukáže, jestli se nám to podaří. Momentálně platí, že se plně koncentrujeme na poslední tři soutěže MS v rally letošní sezony," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu.
M-Sport má přitom jedinečnou šanci získat jako privátní tým oba dva mistrovské tituly. Na posledním podniku v Německu Sébastien Ogier znovu převzal průběžné vedení mezi jezdci a mezi týmy má britský tým slušný náskok.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?