Automobilový tím L Racing dokončil uplynulú sobotu predposlednú súťaž sezóny MSR v rely. Z cieľovej rampy DeutschMann Rallye Trebišov odchádzali ich dve posádky aj s trofejami.
Dve trate, tri kolá, šesť skúšok. Vyše 90 kilometrov náročných na rozpis, na pneumatiky, v kopcoch neďaleko Košíc. Pre čoraz skúsenejšieho Vlastimila Majerčáka a spolujazdkyňu Michaelu Vejačkovú bola trebišovská súťaž trochu trápením, z ktorého však vyšli najlepšie, ako sa dalo: štvrté miesto absolútne a tretie v triede 2 s vozidlom Ford Fiesta R5 EVO.
Dôvod na radosť mali Marek Špavelko a Gabriela Szenderáková (Mitsubishi Lancer EVO VI), ktorí na konci súťaže získali spolu s 2. miestom aj titul v triede 11.
Do tretice sa pod vlajkou L Racing postavili na štart (Slovenského rely pohára) aj Milan Straka s Jaroslavom Frischom (Ford Escort RS2000), tí však po exkurzii do lesa súťaž opustili.
Vlastimil Majerčák: "Na to, ako sme išli, sme celkom dobre obstáli, i keď sme so svojím výkonom neboli spokojní. Neboli sme vo forme, i keď sme sa postupne nejako rozhýbali. Poskočili sme tak na 4. miesto a 3. v triede, kde sme aj skončili. Chcem pogratulovať Marekovi Špavelkovi k zisku titulu v triede 11. Vďaka patrí tímu L Racing a našim mechanikom, ktorí pripravili auto na jedničku."
Marek Špavelko: "Trebišov splnil naše očakávania a zo zisku titulu sa veľmi tešíme, je to pre nás veľmi dôležité. Veľká vďaka preto patrí aj tímu L Racing, mechanikom a samozrejme našim reklamným partnerom. Počas súťaže sme sa postupne zrýchľovali, dôležité bolo dokončiť tak náročné trate. Obzvlášť RS Bogota nedovolila ani najmenšiu chybu."
Ján Lipták, manažér L Racingu, dodáva: "Máme za sebou už predposledné podujatie rely tento rok. Trebišov nedopadol pre nás zle, tretie a druhé miesto v triedach 2 a 11 určite potešia a povzbudia. Zároveň srdečne gratulujem Špavelkovcom k zisku titulu v triede 11. Čakajú nás ešte Košice, aj keď až o jeden a pol mesiaca. Dovtedy si odbehneme na posledné preteky do vrchu v Ožďanoch."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?