Dani Sordo aktuálně nezažívá úplně nejlepší období, což by mohlo přimět Hyundai k akci na jezdeckém trhu. Pokud by Španělovi navíc nevyšla ani jeho domácí Katalánská rally, pak by se s ním mohl Hyundai rozloučit.
Co se děje s Danim Sordem? To se ptá spousta lidí nejen od Hyundai. Španěl nemá formu a nedaří se mu zajíždět výsledky, které jsou od něj očekávány. I jeho propad formy stojí za tím, proč Hyundai mezi týmy nestačí na M-Sport. Hrdí Asiaté to dokáží jen těžko strávit. I díky tomu není jeho smlouva moc jistá, i když je podepsána až do konce sezony 2018.
S hledáním náhrady za Sorda by nebyl až takový problém - Andreas Mikkelsen už i20 Coupé WRC dokonce testoval. Pak jej ale pro příležitostné starty angažoval Citroën. Pokud ale bude Nor sedět v C3 WRC také ve Španělsku, může být pozdě. Citroën se nechal slyšet, že s jezdci, které nasadí ve Španělsku, počítá i pro příští rok. Podle některých zdrojů totiž čas Meekea u Citroënu již vypršel...
Pro Mikkelsena je to nová situace - zkraje roku hledal místo, dokonce se snažil o starty s Polem WRC 2017 v privátní režii. Některé soutěže sledoval Andreas pouze z pozice diváka, v jiných jezdil ve WRC2 za Škodu. Teď by mohl vybírat hned ze dvou nabídek, druhé místo z Německa mu hodně pomohlo.
Na dveře továrních týmů klepe v současné době další přední jezdec - Sébastien Ogier již vícekrát řekl, že u M-Sportu zůstane jenom tehdy, pokud získá tovární podporu od Fordu. Jenže toho současné úspěchy nechávají klidným. U Fordu se navíc ptají, proč by M-Sport měl tovární podporu potřebovat, když o oba tituly bojuje i bez ní...
To ale Ogier nechce slyšet. Francouz ví, že M-Sport neudrží krok při vývoji Fiesty WRC v privátních podmínkách. Ogierovi se nabízejí především Hyundai a Toyota. U finského týmu však sázejí spíše na Otta Tänaka. U Citroënu mají situaci složitou, Sébastien Loeb by totiž chtěl odjet pár soutěží v příští sezoně. Ale pokud by byl Sébastien Ogier jeho týmovým kolegou, pak by to bylo složité.
Zůstává tedy Hyundai. U Korejců bude místo pouze tehdy, pokud bude Dani Sordo pokračovat ve stávajících výkonech a Andreas Mikkelsen se upíše Citroënu. Jinak by se mohlo stát, že Ogier bude muset "vzít za vděk" Fordem i v příští sezoně.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.