Dani Sordo aktuálně nezažívá úplně nejlepší období, což by mohlo přimět Hyundai k akci na jezdeckém trhu. Pokud by Španělovi navíc nevyšla ani jeho domácí Katalánská rally, pak by se s ním mohl Hyundai rozloučit.
Co se děje s Danim Sordem? To se ptá spousta lidí nejen od Hyundai. Španěl nemá formu a nedaří se mu zajíždět výsledky, které jsou od něj očekávány. I jeho propad formy stojí za tím, proč Hyundai mezi týmy nestačí na M-Sport. Hrdí Asiaté to dokáží jen těžko strávit. I díky tomu není jeho smlouva moc jistá, i když je podepsána až do konce sezony 2018.
S hledáním náhrady za Sorda by nebyl až takový problém - Andreas Mikkelsen už i20 Coupé WRC dokonce testoval. Pak jej ale pro příležitostné starty angažoval Citroën. Pokud ale bude Nor sedět v C3 WRC také ve Španělsku, může být pozdě. Citroën se nechal slyšet, že s jezdci, které nasadí ve Španělsku, počítá i pro příští rok. Podle některých zdrojů totiž čas Meekea u Citroënu již vypršel...
Pro Mikkelsena je to nová situace - zkraje roku hledal místo, dokonce se snažil o starty s Polem WRC 2017 v privátní režii. Některé soutěže sledoval Andreas pouze z pozice diváka, v jiných jezdil ve WRC2 za Škodu. Teď by mohl vybírat hned ze dvou nabídek, druhé místo z Německa mu hodně pomohlo.
Na dveře továrních týmů klepe v současné době další přední jezdec - Sébastien Ogier již vícekrát řekl, že u M-Sportu zůstane jenom tehdy, pokud získá tovární podporu od Fordu. Jenže toho současné úspěchy nechávají klidným. U Fordu se navíc ptají, proč by M-Sport měl tovární podporu potřebovat, když o oba tituly bojuje i bez ní...
To ale Ogier nechce slyšet. Francouz ví, že M-Sport neudrží krok při vývoji Fiesty WRC v privátních podmínkách. Ogierovi se nabízejí především Hyundai a Toyota. U finského týmu však sázejí spíše na Otta Tänaka. U Citroënu mají situaci složitou, Sébastien Loeb by totiž chtěl odjet pár soutěží v příští sezoně. Ale pokud by byl Sébastien Ogier jeho týmovým kolegou, pak by to bylo složité.
Zůstává tedy Hyundai. U Korejců bude místo pouze tehdy, pokud bude Dani Sordo pokračovat ve stávajících výkonech a Andreas Mikkelsen se upíše Citroënu. Jinak by se mohlo stát, že Ogier bude muset "vzít za vděk" Fordem i v příští sezoně.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.