Thierry Neuville popírá, že by zmařil svoje šance na úspěch v Německu jenom proto, aby znepříjemnil soutěž také svému hlavnímu rivalovi v boji o letošní titul, Sébastienu Ogierovi. Jen připomeňme, že Neuville bude o tomto víkendu jako první na trati.
V posledních dnech hodně pršelo - navíc přes noc hrozí další možnost deště - to vše dává velkou výhodu prvnímu na trati, tedy Thierrymu Neuvilleovi. Belgičan by navíc podmínky mohl udělat pro jezdce za sebou ještě horší, kdyby úmyslně katoval zatáčky více, než by bylo třeba, aby na trať dostal ještě více bláta a nečistot.
S touto taktikou přišel Sébastien Loeb v roce 2010 ve své domácí rally, kdy byl díky tomu o vteřinu na 1,6 km rychlejší než ostatní! Na předsoutěžní tiskové konferenci však Thierry Neuville odmítal, že by tuto taktiku použil: "V Německu se obecně hodně zkracují zatáčky, takže trať bude stále špinavější.
Ale já nebudu riskovat [defekt] tím, že bych katoval zatáčky jenom proto, abych na trať vyhodil nepořádek. Pokud pojedu rychle, tak čas bude dobrý. Díky katování budeme získávat, cesta bude špinavější a pro něj to bude náročnější."
Vyhrát soutěž je ale pro Neuvillea až druhotné, hlavní je boj o titul "Musíme být chytří," říká Thierry, který před třemi roky v Německu poprvé vyhrál soutěž WRC nejen pro sebe ale i značku Hyundai. "Zaměříme se v průběhu soutěže na Ogiera. Cílem je dokončit rally před ním a získat víc bodů než on, vítězství není primárním cílem."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?