Thierry Neuville popírá, že by zmařil svoje šance na úspěch v Německu jenom proto, aby znepříjemnil soutěž také svému hlavnímu rivalovi v boji o letošní titul, Sébastienu Ogierovi. Jen připomeňme, že Neuville bude o tomto víkendu jako první na trati.
V posledních dnech hodně pršelo - navíc přes noc hrozí další možnost deště - to vše dává velkou výhodu prvnímu na trati, tedy Thierrymu Neuvilleovi. Belgičan by navíc podmínky mohl udělat pro jezdce za sebou ještě horší, kdyby úmyslně katoval zatáčky více, než by bylo třeba, aby na trať dostal ještě více bláta a nečistot.
S touto taktikou přišel Sébastien Loeb v roce 2010 ve své domácí rally, kdy byl díky tomu o vteřinu na 1,6 km rychlejší než ostatní! Na předsoutěžní tiskové konferenci však Thierry Neuville odmítal, že by tuto taktiku použil: "V Německu se obecně hodně zkracují zatáčky, takže trať bude stále špinavější.
Ale já nebudu riskovat [defekt] tím, že bych katoval zatáčky jenom proto, abych na trať vyhodil nepořádek. Pokud pojedu rychle, tak čas bude dobrý. Díky katování budeme získávat, cesta bude špinavější a pro něj to bude náročnější."
Vyhrát soutěž je ale pro Neuvillea až druhotné, hlavní je boj o titul "Musíme být chytří," říká Thierry, který před třemi roky v Německu poprvé vyhrál soutěž WRC nejen pro sebe ale i značku Hyundai. "Zaměříme se v průběhu soutěže na Ogiera. Cílem je dokončit rally před ním a získat víc bodů než on, vítězství není primárním cílem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?