Devítinásobný mistr světa v rally, Sébastien Loeb, se vrátí ke značce Citroën v rámci testu. Francouz bude testovat aktuální speciál, Citroën C3 WRC.
Alsasan bude testovat C3 WRC na asfaltu už v příštím týdnu. Loeb jel naposledy v MS v roce 2013, takže si také poprvé vyzkouší novou generaci aut WRC. Citroën požádal svého bývalého jezdce o rady a názor na nový stroj.
„Se vznikem PSA Motorsport vznikl jeden silný tým. Mohu využít své zkušenosti při testu Citroënu C3 WRC a zároveň zvládat svůj program s Peugeotem v rallycrossu a také vytrvalostních soutěžích. Už se nemohu dočkat, až usednu za volant nového WRC.
Bude zajímavé sledovat, jak se změnila technologie v této disciplíně, WRC mě neustále zajímá. Ze všech disciplín, které jsem v posledních pěti letech vyzkoušel, cítím, že rally je tou, kterou nejvíce preferuji,“ přiznal vítěz 78 soutěží MS. Loeb po ukončení své kariéry ve WRC jezdil za Citroën ve WTCC, od roku 2015 je jezdcem Peugeotu pro dálkové soutěže a rallycross.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?