Devítinásobný mistr světa v rally, Sébastien Loeb, se vrátí ke značce Citroën v rámci testu. Francouz bude testovat aktuální speciál, Citroën C3 WRC.
Alsasan bude testovat C3 WRC na asfaltu už v příštím týdnu. Loeb jel naposledy v MS v roce 2013, takže si také poprvé vyzkouší novou generaci aut WRC. Citroën požádal svého bývalého jezdce o rady a názor na nový stroj.
„Se vznikem PSA Motorsport vznikl jeden silný tým. Mohu využít své zkušenosti při testu Citroënu C3 WRC a zároveň zvládat svůj program s Peugeotem v rallycrossu a také vytrvalostních soutěžích. Už se nemohu dočkat, až usednu za volant nového WRC.
Bude zajímavé sledovat, jak se změnila technologie v této disciplíně, WRC mě neustále zajímá. Ze všech disciplín, které jsem v posledních pěti letech vyzkoušel, cítím, že rally je tou, kterou nejvíce preferuji,“ přiznal vítěz 78 soutěží MS. Loeb po ukončení své kariéry ve WRC jezdil za Citroën ve WTCC, od roku 2015 je jezdcem Peugeotu pro dálkové soutěže a rallycross.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.