Devítinásobný mistr světa v rally, Sébastien Loeb, se vrátí ke značce Citroën v rámci testu. Francouz bude testovat aktuální speciál, Citroën C3 WRC.
Alsasan bude testovat C3 WRC na asfaltu už v příštím týdnu. Loeb jel naposledy v MS v roce 2013, takže si také poprvé vyzkouší novou generaci aut WRC. Citroën požádal svého bývalého jezdce o rady a názor na nový stroj.
„Se vznikem PSA Motorsport vznikl jeden silný tým. Mohu využít své zkušenosti při testu Citroënu C3 WRC a zároveň zvládat svůj program s Peugeotem v rallycrossu a také vytrvalostních soutěžích. Už se nemohu dočkat, až usednu za volant nového WRC.
Bude zajímavé sledovat, jak se změnila technologie v této disciplíně, WRC mě neustále zajímá. Ze všech disciplín, které jsem v posledních pěti letech vyzkoušel, cítím, že rally je tou, kterou nejvíce preferuji,“ přiznal vítěz 78 soutěží MS. Loeb po ukončení své kariéry ve WRC jezdil za Citroën ve WTCC, od roku 2015 je jezdcem Peugeotu pro dálkové soutěže a rallycross.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.