John Kennard oznámil svůj odchod z MS v rally po Finské rally (mimo jiné jeho nejoblíbenější soutěži v současném MS). Jenže teď se nechal slyšet, že se do Hyundai i20 Coupé WRC již nevrátí.
Díky zranění kyčle už musel zkušený navigátor vynechat Portugalskou rally. "Bohůžel, zranění mé kyčle mi nedovoluje nastoupit do soutěže na Sardinii. Zdejší speciálky jsou docela rozbité. I když bych moc rád svoji kariéru zakončil vedle Haydena v Polsku a ve Finsku, tak můj návrat na tyto dvě soutěže nedává smysl.
Měli jsme hodně nepovedený start sezony, podstatné je ale vzít si z toho pozitiva a ve druhé polovině sezony se zlepšit," říká John Kennard. Jeho nástupce je samozřejmě Seb Marshall. Kennard však z týmu Hyundai úplně neodchází.
"Nebylo to [okamžité ukončení kariéry Johna] jednoduché rozhodnutí, ale všichni jsme cítili, že je to lepší pro budoucnost. I když nebude ve voze WRC, tak bude i nadále hrát podstatnou roli v programu WRC - John bude pracovat jako můj špion," doplnil Hayden Paddon.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?