John Kennard oznámil svůj odchod z MS v rally po Finské rally (mimo jiné jeho nejoblíbenější soutěži v současném MS). Jenže teď se nechal slyšet, že se do Hyundai i20 Coupé WRC již nevrátí.
Díky zranění kyčle už musel zkušený navigátor vynechat Portugalskou rally. "Bohůžel, zranění mé kyčle mi nedovoluje nastoupit do soutěže na Sardinii. Zdejší speciálky jsou docela rozbité. I když bych moc rád svoji kariéru zakončil vedle Haydena v Polsku a ve Finsku, tak můj návrat na tyto dvě soutěže nedává smysl.
Měli jsme hodně nepovedený start sezony, podstatné je ale vzít si z toho pozitiva a ve druhé polovině sezony se zlepšit," říká John Kennard. Jeho nástupce je samozřejmě Seb Marshall. Kennard však z týmu Hyundai úplně neodchází.
"Nebylo to [okamžité ukončení kariéry Johna] jednoduché rozhodnutí, ale všichni jsme cítili, že je to lepší pro budoucnost. I když nebude ve voze WRC, tak bude i nadále hrát podstatnou roli v programu WRC - John bude pracovat jako můj špion," doplnil Hayden Paddon.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?