Sébastien Ogier dokázal vyhrát čtyři tituly mistra světa ve WRC u týmu Volkswagen bez jakékoliv pomoci svých týmových kolegů. U M-Sportu ale může očekávat pomoc od dalších členů týmu.
Sébastien Ogier přijel do Portugalska v roli lídra tabulky s náskokem 16 a 18 bodů na Jariho-Mattiho Latvalu a Thierryho Neuvillea. Pokud by jeho náskok měl dále klesat, je M-Sport ochotný udělat vše, co bude možné, aby jej udržel na čele. Cílem je obhajoba jezdeckého titulu pro Francouze.
"Letos chci vyhrát titul mezi jezdci, je to nejlepší šance, jakou jsme kdy měli. Také to může být moje poslední šance. Pokud bych to musel udělat [použít týmovou režii], tak to udělám. Pokud to bude třeba udělat vzhledem k tomu, jak se budou k našim jezdcům blížit konkurenti, tak to uděláme," říká Malcolm Wilson.
Ogier byl ale na poslední soutěži v Argentině poražen Ottem Tänakem a také Elfynem Evansem. Jak by tedy situace vypadala, pokud by naopak potřebovali pomoci buďto Ott nebo Elfyn? "Já mám za to, že tohle je ta poslední otázka ne?
Jsem si jistý, že by nebyl šťastný. Ale pokud by se situace otočila a Ott by byl byl tím jezdcem, který potřebuje pomoct, pak bychom to museli udělat. Podívejte, už jsem tomu čelil s Colinem [McRaem] a Carlosem [Sainzem].
Pokud bychom se do této pozice dostali, pak by to byla skvělá pozice. Jasně, není to ta nejlepší část mé práce a je těžké se s tím vyrovnat, ale i tak si na takovém místě každý přeje být," zakončil šéf M-Sportu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.