M-Sport je ochoten nasadit letos i týmovou režii, jenom aby získal titul

Wilson je připraven pro zisk titulu udělat cokoliv
Wilson je připraven pro zisk titulu udělat cokoliv, foto: M-Sport
iMotorSport.cz 19. května 2017 16:47
Sdílej:

Sébastien Ogier dokázal vyhrát čtyři tituly mistra světa ve WRC u týmu Volkswagen bez jakékoliv pomoci svých týmových kolegů. U M-Sportu ale může očekávat pomoc od dalších členů týmu.

Sébastien Ogier přijel do Portugalska v roli lídra tabulky s náskokem 16 a 18 bodů na Jariho-Mattiho Latvalu a Thierryho Neuvillea. Pokud by jeho náskok měl dále klesat, je M-Sport ochotný udělat vše, co bude možné, aby jej udržel na čele. Cílem je obhajoba jezdeckého titulu pro Francouze. 

"Letos chci vyhrát titul mezi jezdci, je to nejlepší šance, jakou jsme kdy měli. Také to může být moje poslední šance. Pokud bych to musel udělat [použít týmovou režii], tak to udělám. Pokud to bude třeba udělat vzhledem k tomu, jak se budou k našim jezdcům blížit konkurenti, tak to uděláme," říká Malcolm Wilson. 

Ogier byl ale na poslední soutěži v Argentině poražen Ottem Tänakem a také Elfynem Evansem. Jak by tedy situace vypadala, pokud by naopak potřebovali pomoci buďto Ott nebo Elfyn? "Já mám za to, že tohle je ta poslední otázka ne? 

Jsem si jistý, že by nebyl šťastný. Ale pokud by se situace otočila a Ott by byl byl tím jezdcem, který potřebuje pomoct, pak bychom to museli udělat. Podívejte, už jsem tomu čelil s Colinem [McRaem] a Carlosem [Sainzem].

Pokud bychom se do této pozice dostali, pak by to byla skvělá pozice. Jasně, není to ta nejlepší část mé práce a je těžké se s tím vyrovnat, ale i tak si na takovém místě každý přeje být," zakončil šéf M-Sportu. 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.