Sébastien Ogier dokázal vyhrát čtyři tituly mistra světa ve WRC u týmu Volkswagen bez jakékoliv pomoci svých týmových kolegů. U M-Sportu ale může očekávat pomoc od dalších členů týmu.
Sébastien Ogier přijel do Portugalska v roli lídra tabulky s náskokem 16 a 18 bodů na Jariho-Mattiho Latvalu a Thierryho Neuvillea. Pokud by jeho náskok měl dále klesat, je M-Sport ochotný udělat vše, co bude možné, aby jej udržel na čele. Cílem je obhajoba jezdeckého titulu pro Francouze.
"Letos chci vyhrát titul mezi jezdci, je to nejlepší šance, jakou jsme kdy měli. Také to může být moje poslední šance. Pokud bych to musel udělat [použít týmovou režii], tak to udělám. Pokud to bude třeba udělat vzhledem k tomu, jak se budou k našim jezdcům blížit konkurenti, tak to uděláme," říká Malcolm Wilson.
Ogier byl ale na poslední soutěži v Argentině poražen Ottem Tänakem a také Elfynem Evansem. Jak by tedy situace vypadala, pokud by naopak potřebovali pomoci buďto Ott nebo Elfyn? "Já mám za to, že tohle je ta poslední otázka ne?
Jsem si jistý, že by nebyl šťastný. Ale pokud by se situace otočila a Ott by byl byl tím jezdcem, který potřebuje pomoct, pak bychom to museli udělat. Podívejte, už jsem tomu čelil s Colinem [McRaem] a Carlosem [Sainzem].
Pokud bychom se do této pozice dostali, pak by to byla skvělá pozice. Jasně, není to ta nejlepší část mé práce a je těžké se s tím vyrovnat, ale i tak si na takovém místě každý přeje být," zakončil šéf M-Sportu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.