Sébastien Ogier dokázal vyhrát čtyři tituly mistra světa ve WRC u týmu Volkswagen bez jakékoliv pomoci svých týmových kolegů. U M-Sportu ale může očekávat pomoc od dalších členů týmu.
Sébastien Ogier přijel do Portugalska v roli lídra tabulky s náskokem 16 a 18 bodů na Jariho-Mattiho Latvalu a Thierryho Neuvillea. Pokud by jeho náskok měl dále klesat, je M-Sport ochotný udělat vše, co bude možné, aby jej udržel na čele. Cílem je obhajoba jezdeckého titulu pro Francouze.
"Letos chci vyhrát titul mezi jezdci, je to nejlepší šance, jakou jsme kdy měli. Také to může být moje poslední šance. Pokud bych to musel udělat [použít týmovou režii], tak to udělám. Pokud to bude třeba udělat vzhledem k tomu, jak se budou k našim jezdcům blížit konkurenti, tak to uděláme," říká Malcolm Wilson.
Ogier byl ale na poslední soutěži v Argentině poražen Ottem Tänakem a také Elfynem Evansem. Jak by tedy situace vypadala, pokud by naopak potřebovali pomoci buďto Ott nebo Elfyn? "Já mám za to, že tohle je ta poslední otázka ne?
Jsem si jistý, že by nebyl šťastný. Ale pokud by se situace otočila a Ott by byl byl tím jezdcem, který potřebuje pomoct, pak bychom to museli udělat. Podívejte, už jsem tomu čelil s Colinem [McRaem] a Carlosem [Sainzem].
Pokud bychom se do této pozice dostali, pak by to byla skvělá pozice. Jasně, není to ta nejlepší část mé práce a je těžké se s tím vyrovnat, ale i tak si na takovém místě každý přeje být," zakončil šéf M-Sportu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?