Hayden Paddon se dle svých slov dostal v Argentině na dosavadní dno své kariéry. Přitom při této soutěži před 12 měsíci získal svoje první vítězství v MS.
Nepovedený začátek sezóny Novozélanďana pokračuje, když šel v Argentině přes střechu hned v první rychlostní zkoušce. Následně jej provázely technické problémy jeho Hyundai i20 Coupé WRC. Soutěž pak dokončil na šestém místě s velkým odstupem na čelo.
"Vítězství v Argentině vloni bylo jasným vrcholem mé kariéry. Letos to ale byl opak. Je to opravdové dno. Máme teď před sebou hodně práce," říká Hayden Paddon. Ten během týdne testoval dva dny na Sardinii. Během toho testu se jezdec pokusil změnit nastavení auta tak, aby lépe vyhovovalo jeho jízdnímu stylu.
Ten se totiž docela liší od stylu, kterým jezdí Dani Sordo a Thierry Neuville. "Tým i inženýři jsou plně zapálení a ochotní mi pomoci, abych nastavení upravil tak, jak se mi líbí. Já auto hodně řídím zezadu a to se dost liší od mých dvou kolegů.
Můj styl není tak čistý jako Thierryho. Už jsem zkoušeli upravit můj styl, aby se podobal jeho. Jenže to nefungovalo. Teď pracujeme na autě. Tým má nějaké nápady, které zkusíme během testu," dodal Hayden.
Michel Nandan, šéf týmu, věří, že se Hayden dokáže dostat zpět do formy: "Rozumím tomu, jak moc zklamaný je. Je třeba ale vzít v potaz, že v každém sportu zažíváte vrcholy a pády. Pomůžeme mu dostat se zpět a být opět úspěšný."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?