Hayden Paddon se dle svých slov dostal v Argentině na dosavadní dno své kariéry. Přitom při této soutěži před 12 měsíci získal svoje první vítězství v MS.
Nepovedený začátek sezóny Novozélanďana pokračuje, když šel v Argentině přes střechu hned v první rychlostní zkoušce. Následně jej provázely technické problémy jeho Hyundai i20 Coupé WRC. Soutěž pak dokončil na šestém místě s velkým odstupem na čelo.
"Vítězství v Argentině vloni bylo jasným vrcholem mé kariéry. Letos to ale byl opak. Je to opravdové dno. Máme teď před sebou hodně práce," říká Hayden Paddon. Ten během týdne testoval dva dny na Sardinii. Během toho testu se jezdec pokusil změnit nastavení auta tak, aby lépe vyhovovalo jeho jízdnímu stylu.
Ten se totiž docela liší od stylu, kterým jezdí Dani Sordo a Thierry Neuville. "Tým i inženýři jsou plně zapálení a ochotní mi pomoci, abych nastavení upravil tak, jak se mi líbí. Já auto hodně řídím zezadu a to se dost liší od mých dvou kolegů.
Můj styl není tak čistý jako Thierryho. Už jsem zkoušeli upravit můj styl, aby se podobal jeho. Jenže to nefungovalo. Teď pracujeme na autě. Tým má nějaké nápady, které zkusíme během testu," dodal Hayden.
Michel Nandan, šéf týmu, věří, že se Hayden dokáže dostat zpět do formy: "Rozumím tomu, jak moc zklamaný je. Je třeba ale vzít v potaz, že v každém sportu zažíváte vrcholy a pády. Pomůžeme mu dostat se zpět a být opět úspěšný."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.