Hayden Paddon se dle svých slov dostal v Argentině na dosavadní dno své kariéry. Přitom při této soutěži před 12 měsíci získal svoje první vítězství v MS.
Nepovedený začátek sezóny Novozélanďana pokračuje, když šel v Argentině přes střechu hned v první rychlostní zkoušce. Následně jej provázely technické problémy jeho Hyundai i20 Coupé WRC. Soutěž pak dokončil na šestém místě s velkým odstupem na čelo.
"Vítězství v Argentině vloni bylo jasným vrcholem mé kariéry. Letos to ale byl opak. Je to opravdové dno. Máme teď před sebou hodně práce," říká Hayden Paddon. Ten během týdne testoval dva dny na Sardinii. Během toho testu se jezdec pokusil změnit nastavení auta tak, aby lépe vyhovovalo jeho jízdnímu stylu.
Ten se totiž docela liší od stylu, kterým jezdí Dani Sordo a Thierry Neuville. "Tým i inženýři jsou plně zapálení a ochotní mi pomoci, abych nastavení upravil tak, jak se mi líbí. Já auto hodně řídím zezadu a to se dost liší od mých dvou kolegů.
Můj styl není tak čistý jako Thierryho. Už jsem zkoušeli upravit můj styl, aby se podobal jeho. Jenže to nefungovalo. Teď pracujeme na autě. Tým má nějaké nápady, které zkusíme během testu," dodal Hayden.
Michel Nandan, šéf týmu, věří, že se Hayden dokáže dostat zpět do formy: "Rozumím tomu, jak moc zklamaný je. Je třeba ale vzít v potaz, že v každém sportu zažíváte vrcholy a pády. Pomůžeme mu dostat se zpět a být opět úspěšný."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.