Hayden Paddon se dle svých slov dostal v Argentině na dosavadní dno své kariéry. Přitom při této soutěži před 12 měsíci získal svoje první vítězství v MS.
Nepovedený začátek sezóny Novozélanďana pokračuje, když šel v Argentině přes střechu hned v první rychlostní zkoušce. Následně jej provázely technické problémy jeho Hyundai i20 Coupé WRC. Soutěž pak dokončil na šestém místě s velkým odstupem na čelo.
"Vítězství v Argentině vloni bylo jasným vrcholem mé kariéry. Letos to ale byl opak. Je to opravdové dno. Máme teď před sebou hodně práce," říká Hayden Paddon. Ten během týdne testoval dva dny na Sardinii. Během toho testu se jezdec pokusil změnit nastavení auta tak, aby lépe vyhovovalo jeho jízdnímu stylu.
Ten se totiž docela liší od stylu, kterým jezdí Dani Sordo a Thierry Neuville. "Tým i inženýři jsou plně zapálení a ochotní mi pomoci, abych nastavení upravil tak, jak se mi líbí. Já auto hodně řídím zezadu a to se dost liší od mých dvou kolegů.
Můj styl není tak čistý jako Thierryho. Už jsem zkoušeli upravit můj styl, aby se podobal jeho. Jenže to nefungovalo. Teď pracujeme na autě. Tým má nějaké nápady, které zkusíme během testu," dodal Hayden.
Michel Nandan, šéf týmu, věří, že se Hayden dokáže dostat zpět do formy: "Rozumím tomu, jak moc zklamaný je. Je třeba ale vzít v potaz, že v každém sportu zažíváte vrcholy a pády. Pomůžeme mu dostat se zpět a být opět úspěšný."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.