Sebastian Marshall se připojí k Haydenu Paddonovi dříve, než se čekalo. Nově se stane spolujezdcem Novozélanďana již od Rally Portugal. Přitom původně se plánovalo, že do továrního Hyundai i20 Coupé WRC usedne až v srpnu při Rallye Deutschland.
Jenže bolestivé zranění kyčle donutilo Johna Kennarda k odchodu dříve, než se původně plánovalo. V tiskovém prohlášení Hyundai k této otázce stojí, že bolest kyčle se u Kennarda zvýšila po předešlé Rally Argentina. Doktoři pak spolujezdci doporučili, aby se vyvaroval dalších tvrdých nárazů kyčle.
Kennard se pak vedle Paddona vrátí na Sardinii a společně odjedou zbývající soutěže po Rally Finland (v červenci). Sebastian Marshall už s posádkou Paddon-Kennard spolupracuje, aby byl přechod co nejhladší. To třeba znamená, že Paddonem jezdí během testů (minulý týden například na Sardinii).
"Je to tvrdé pro Johna," řekl Marshall pro 'Autosport'. "Měl jsem také zranění a vždy je těžké vysednout z auta pryč. Ale on miluje soupeření, takže na Sardinii bude zpět. Pro mě to znamená, že moje první soutěž pro Hyundai po boku Haydena přijde dříve než jsem čekal.
V Portugalsku už jsem párkrát jel a tuto soutěž mám rád," řekl Sebastian Marshall. Brit už s Paddonem jednu soutěž jel - v březnu se spolu účastnili Rally Sanremo, kde dojeli na třetím místě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.