Sebastian Marshall se připojí k Haydenu Paddonovi dříve, než se čekalo. Nově se stane spolujezdcem Novozélanďana již od Rally Portugal. Přitom původně se plánovalo, že do továrního Hyundai i20 Coupé WRC usedne až v srpnu při Rallye Deutschland.
Jenže bolestivé zranění kyčle donutilo Johna Kennarda k odchodu dříve, než se původně plánovalo. V tiskovém prohlášení Hyundai k této otázce stojí, že bolest kyčle se u Kennarda zvýšila po předešlé Rally Argentina. Doktoři pak spolujezdci doporučili, aby se vyvaroval dalších tvrdých nárazů kyčle.
Kennard se pak vedle Paddona vrátí na Sardinii a společně odjedou zbývající soutěže po Rally Finland (v červenci). Sebastian Marshall už s posádkou Paddon-Kennard spolupracuje, aby byl přechod co nejhladší. To třeba znamená, že Paddonem jezdí během testů (minulý týden například na Sardinii).
"Je to tvrdé pro Johna," řekl Marshall pro 'Autosport'. "Měl jsem také zranění a vždy je těžké vysednout z auta pryč. Ale on miluje soupeření, takže na Sardinii bude zpět. Pro mě to znamená, že moje první soutěž pro Hyundai po boku Haydena přijde dříve než jsem čekal.
V Portugalsku už jsem párkrát jel a tuto soutěž mám rád," řekl Sebastian Marshall. Brit už s Paddonem jednu soutěž jel - v březnu se spolu účastnili Rally Sanremo, kde dojeli na třetím místě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.