Sebastian Marshall se připojí k Haydenu Paddonovi dříve, než se čekalo. Nově se stane spolujezdcem Novozélanďana již od Rally Portugal. Přitom původně se plánovalo, že do továrního Hyundai i20 Coupé WRC usedne až v srpnu při Rallye Deutschland.
Jenže bolestivé zranění kyčle donutilo Johna Kennarda k odchodu dříve, než se původně plánovalo. V tiskovém prohlášení Hyundai k této otázce stojí, že bolest kyčle se u Kennarda zvýšila po předešlé Rally Argentina. Doktoři pak spolujezdci doporučili, aby se vyvaroval dalších tvrdých nárazů kyčle.
Kennard se pak vedle Paddona vrátí na Sardinii a společně odjedou zbývající soutěže po Rally Finland (v červenci). Sebastian Marshall už s posádkou Paddon-Kennard spolupracuje, aby byl přechod co nejhladší. To třeba znamená, že Paddonem jezdí během testů (minulý týden například na Sardinii).
"Je to tvrdé pro Johna," řekl Marshall pro 'Autosport'. "Měl jsem také zranění a vždy je těžké vysednout z auta pryč. Ale on miluje soupeření, takže na Sardinii bude zpět. Pro mě to znamená, že moje první soutěž pro Hyundai po boku Haydena přijde dříve než jsem čekal.
V Portugalsku už jsem párkrát jel a tuto soutěž mám rád," řekl Sebastian Marshall. Brit už s Paddonem jednu soutěž jel - v březnu se spolu účastnili Rally Sanremo, kde dojeli na třetím místě.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?