Elfyn Evans dokázal v první etapě Argentinské rally vyhrát 6 rychlostních zkoušek a jeho náskok na čele soutěže činil po první etapě téměř minutu. Je tedy jasné, že na sebe upoutal po první etapě velkou pozornost.
Po návratu do servisní zóny neskrýval pilot z Walesu velkou spokojenost: "Byl to pro nás velmi pozitivní den. Všechno fungovalo velmi dobře a my jsme chytili hned od začátku dobrý rytmus. Opravdu mě jízda bavila, nevím co víc mám říct? Auto jelo skvěle...
Opravdu nás velmi těší, že jsme tady v tak dobré pozici. Je třeba ale připomenout, že do cíle zbývá ještě hodně kilometrů. Speciálky sobotní etapy jsou moc pěkné, ale také těžké, takže nás čeká těžký den - to je v Argentině obvyklé," říká Elfyn Evans.
"Zítra je třeba se vrátit na tratě a opět se řízením bavit. Snažíme se nad tímto výsledkem moc nepřemýšlet, budeme se soustředit na sebe a chce to opět dobrý den," dodal Welšan. Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, byl velmi potěšen tím, že v TOP5 měl hned 4 speciály Fordu.
"Byl to naprosto fantastický den pro Elfyna, zřejmě nejlepší v jeho kariéře. Dopoledne jel naprosto skvěle a také odpolední výkon byl velmi dobrý. Vždycky zde podával dobré výkony, ale letošní výkon je absolutně skvělý.
Ale upřímně řečeno, dnes jsme viděli skvělý výkon od všech jezdců s Fordy Fiesta WRC. Mít čtyři auta v TOP5 a pět aut v TOP8 na tak těžké soutěži jako je tato, je velkým oceněním pro všechny v týmu. Ukazuje to na kvalitu práce, kterou v týmu lidé odvádějí," pochválil svůj tým Wilson.
Výkon Elfyna Evanse pochválil také jeho nový týmový kolega, Sébastien Ogier: "Elfyn jel dnes neuvěřitelně rychle. Nikdo jiný s ním nebyl schopný držet krok. Předvedl opravdu působivý výkon. Pokud bude v podobném tempu pokračovat, tak jej nikdo nebude schopný dohnat. Ale je jasné, že se o to všichni budeme snažit - ještě zbývá hodně kilometrů."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.