Elfyn Evans dokázal v první etapě Argentinské rally vyhrát 6 rychlostních zkoušek a jeho náskok na čele soutěže činil po první etapě téměř minutu. Je tedy jasné, že na sebe upoutal po první etapě velkou pozornost.
Po návratu do servisní zóny neskrýval pilot z Walesu velkou spokojenost: "Byl to pro nás velmi pozitivní den. Všechno fungovalo velmi dobře a my jsme chytili hned od začátku dobrý rytmus. Opravdu mě jízda bavila, nevím co víc mám říct? Auto jelo skvěle...
Opravdu nás velmi těší, že jsme tady v tak dobré pozici. Je třeba ale připomenout, že do cíle zbývá ještě hodně kilometrů. Speciálky sobotní etapy jsou moc pěkné, ale také těžké, takže nás čeká těžký den - to je v Argentině obvyklé," říká Elfyn Evans.
"Zítra je třeba se vrátit na tratě a opět se řízením bavit. Snažíme se nad tímto výsledkem moc nepřemýšlet, budeme se soustředit na sebe a chce to opět dobrý den," dodal Welšan. Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, byl velmi potěšen tím, že v TOP5 měl hned 4 speciály Fordu.
"Byl to naprosto fantastický den pro Elfyna, zřejmě nejlepší v jeho kariéře. Dopoledne jel naprosto skvěle a také odpolední výkon byl velmi dobrý. Vždycky zde podával dobré výkony, ale letošní výkon je absolutně skvělý.
Ale upřímně řečeno, dnes jsme viděli skvělý výkon od všech jezdců s Fordy Fiesta WRC. Mít čtyři auta v TOP5 a pět aut v TOP8 na tak těžké soutěži jako je tato, je velkým oceněním pro všechny v týmu. Ukazuje to na kvalitu práce, kterou v týmu lidé odvádějí," pochválil svůj tým Wilson.
Výkon Elfyna Evanse pochválil také jeho nový týmový kolega, Sébastien Ogier: "Elfyn jel dnes neuvěřitelně rychle. Nikdo jiný s ním nebyl schopný držet krok. Předvedl opravdu působivý výkon. Pokud bude v podobném tempu pokračovat, tak jej nikdo nebude schopný dohnat. Ale je jasné, že se o to všichni budeme snažit - ještě zbývá hodně kilometrů."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?