Elfyn Evans dokázal v první etapě Argentinské rally vyhrát 6 rychlostních zkoušek a jeho náskok na čele soutěže činil po první etapě téměř minutu. Je tedy jasné, že na sebe upoutal po první etapě velkou pozornost.
Po návratu do servisní zóny neskrýval pilot z Walesu velkou spokojenost: "Byl to pro nás velmi pozitivní den. Všechno fungovalo velmi dobře a my jsme chytili hned od začátku dobrý rytmus. Opravdu mě jízda bavila, nevím co víc mám říct? Auto jelo skvěle...
Opravdu nás velmi těší, že jsme tady v tak dobré pozici. Je třeba ale připomenout, že do cíle zbývá ještě hodně kilometrů. Speciálky sobotní etapy jsou moc pěkné, ale také těžké, takže nás čeká těžký den - to je v Argentině obvyklé," říká Elfyn Evans.
"Zítra je třeba se vrátit na tratě a opět se řízením bavit. Snažíme se nad tímto výsledkem moc nepřemýšlet, budeme se soustředit na sebe a chce to opět dobrý den," dodal Welšan. Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, byl velmi potěšen tím, že v TOP5 měl hned 4 speciály Fordu.
"Byl to naprosto fantastický den pro Elfyna, zřejmě nejlepší v jeho kariéře. Dopoledne jel naprosto skvěle a také odpolední výkon byl velmi dobrý. Vždycky zde podával dobré výkony, ale letošní výkon je absolutně skvělý.
Ale upřímně řečeno, dnes jsme viděli skvělý výkon od všech jezdců s Fordy Fiesta WRC. Mít čtyři auta v TOP5 a pět aut v TOP8 na tak těžké soutěži jako je tato, je velkým oceněním pro všechny v týmu. Ukazuje to na kvalitu práce, kterou v týmu lidé odvádějí," pochválil svůj tým Wilson.
Výkon Elfyna Evanse pochválil také jeho nový týmový kolega, Sébastien Ogier: "Elfyn jel dnes neuvěřitelně rychle. Nikdo jiný s ním nebyl schopný držet krok. Předvedl opravdu působivý výkon. Pokud bude v podobném tempu pokračovat, tak jej nikdo nebude schopný dohnat. Ale je jasné, že se o to všichni budeme snažit - ještě zbývá hodně kilometrů."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?