Hayden Paddon nezažil vůbec dobrý vstup do sezony 2017. Proto již velmi netrpělivě očekává návrat do Argentiny, kde vloni oslavil první vítězství s WRC.
Letos navíc může Novozélanďan těžit ze své velmi výhodné startovní pozice v první etapě. Hayden Paddon doufá, že se mu na šotolině v Argentině podaří pořádně nastartoval svoji letošní sezonu, ve které se zatím spíše trápí.
"Když přemýšlíte o soutěži, na kterou máte velmi dobré vzpomínky, tak před ní velmi rychle dostanete dobrý pocit. Moc rád bych zopakoval výsledek z loňska. Ale zároveň si nedělám žádné iluze, bude to těžký úkol. Avšak pokud jste již soutěž jednou vyhráli, tak je třeba se vracet s touhou to zopakovat.
A přesně toho bychom chtěli dosáhnout. Máme před námi velmi dobou sérii soutěží na šotolině. Měli bychom mít slušnou pozici na trati. Proto jsem do Argentiny přijel hodně odhodlaný. Snad to bude znamenat opravdový start mé sezony."
Dosavadní výsledky Paddona v Argentině:2016 : Hyundai i20 WC (vítěz)2015 : Hyundai i20 WRC (15.)2011 : Subaru Impreza WRX (9. celkově – 1. v PWRC)
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.