Hayden Paddon nezažil vůbec dobrý vstup do sezony 2017. Proto již velmi netrpělivě očekává návrat do Argentiny, kde vloni oslavil první vítězství s WRC.
Letos navíc může Novozélanďan těžit ze své velmi výhodné startovní pozice v první etapě. Hayden Paddon doufá, že se mu na šotolině v Argentině podaří pořádně nastartoval svoji letošní sezonu, ve které se zatím spíše trápí.
"Když přemýšlíte o soutěži, na kterou máte velmi dobré vzpomínky, tak před ní velmi rychle dostanete dobrý pocit. Moc rád bych zopakoval výsledek z loňska. Ale zároveň si nedělám žádné iluze, bude to těžký úkol. Avšak pokud jste již soutěž jednou vyhráli, tak je třeba se vracet s touhou to zopakovat.
A přesně toho bychom chtěli dosáhnout. Máme před námi velmi dobou sérii soutěží na šotolině. Měli bychom mít slušnou pozici na trati. Proto jsem do Argentiny přijel hodně odhodlaný. Snad to bude znamenat opravdový start mé sezony."
Dosavadní výsledky Paddona v Argentině:2016 : Hyundai i20 WC (vítěz)2015 : Hyundai i20 WRC (15.)2011 : Subaru Impreza WRX (9. celkově – 1. v PWRC)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?