Hayden Paddon nezažil vůbec dobrý vstup do sezony 2017. Proto již velmi netrpělivě očekává návrat do Argentiny, kde vloni oslavil první vítězství s WRC.
Letos navíc může Novozélanďan těžit ze své velmi výhodné startovní pozice v první etapě. Hayden Paddon doufá, že se mu na šotolině v Argentině podaří pořádně nastartoval svoji letošní sezonu, ve které se zatím spíše trápí.
"Když přemýšlíte o soutěži, na kterou máte velmi dobré vzpomínky, tak před ní velmi rychle dostanete dobrý pocit. Moc rád bych zopakoval výsledek z loňska. Ale zároveň si nedělám žádné iluze, bude to těžký úkol. Avšak pokud jste již soutěž jednou vyhráli, tak je třeba se vracet s touhou to zopakovat.
A přesně toho bychom chtěli dosáhnout. Máme před námi velmi dobou sérii soutěží na šotolině. Měli bychom mít slušnou pozici na trati. Proto jsem do Argentiny přijel hodně odhodlaný. Snad to bude znamenat opravdový start mé sezony."
Dosavadní výsledky Paddona v Argentině:2016 : Hyundai i20 WC (vítěz)2015 : Hyundai i20 WRC (15.)2011 : Subaru Impreza WRX (9. celkově – 1. v PWRC)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?