Od svého debutu ve WRC se Sébastien Ogier snaží vyhrát v Argentině, zatím se mu to ale nikdy nepovedlo. Tato jihoamerická soutěž je jedinou, kterou Francouz ještě nikdy nevyhrál. Letos chce čtyřnásobný mistr světa samozřejmě tuto statistiku změnit, ale nebude to mít lehké.
První den bude navíc Francouz otevírat cestu a čeká na něj 140 km ostrých kilometrů. To takový Kris Meeke nebo Hayden Paddon, kteří na trati pojedou až na sedmém a osmém místě, to budou mít snazší. Další velkou hrozbou je, že na posledním podniku, Tour de Corse, se ukázalo, že spolehlivost Fordu Fiesta WRC není taková, v jakou britský tým doufal. Relativně krátká doba mezi těmito dvěma podniky navíc takřka znemožňuje problém nějak vyřešit.
"Rally v Argentině je jediná, kterou jsem s Julienem ještě nevyhrál. Každý rok tam jedeme s ambicí na zisk tohoto prvního vítězství. To se letos nemění. Chceme vyhrát, ale nebude to jednoduché. První den budeme otevírat trať, což přinese nové výzvy, dále jsou zde speciálky sami o sobě. Podklad bude úplně odlišný od toho, s čím jsme se letos zatím setkali. Ano, je to šotolina, ale je to úplně odlišná šotolina od té v Mexiku," říká Sébastien Ogier.
"V Argentině jsou cesty měkčí a písčitější, ale jsou tam také části, které jsou docela tvrdé. Ukazuje to, že pro zisk vítězství bude třeba volit kompromis mezi rychlostí a výdrží. Testoval jsem dva dny v Portugalsku minulý týden a vše se ubírá správným směrem, takže o víkendu očekáváme další dobrý výsledek," zakončil Francouz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?