Od svého debutu ve WRC se Sébastien Ogier snaží vyhrát v Argentině, zatím se mu to ale nikdy nepovedlo. Tato jihoamerická soutěž je jedinou, kterou Francouz ještě nikdy nevyhrál. Letos chce čtyřnásobný mistr světa samozřejmě tuto statistiku změnit, ale nebude to mít lehké.
První den bude navíc Francouz otevírat cestu a čeká na něj 140 km ostrých kilometrů. To takový Kris Meeke nebo Hayden Paddon, kteří na trati pojedou až na sedmém a osmém místě, to budou mít snazší. Další velkou hrozbou je, že na posledním podniku, Tour de Corse, se ukázalo, že spolehlivost Fordu Fiesta WRC není taková, v jakou britský tým doufal. Relativně krátká doba mezi těmito dvěma podniky navíc takřka znemožňuje problém nějak vyřešit.
"Rally v Argentině je jediná, kterou jsem s Julienem ještě nevyhrál. Každý rok tam jedeme s ambicí na zisk tohoto prvního vítězství. To se letos nemění. Chceme vyhrát, ale nebude to jednoduché. První den budeme otevírat trať, což přinese nové výzvy, dále jsou zde speciálky sami o sobě. Podklad bude úplně odlišný od toho, s čím jsme se letos zatím setkali. Ano, je to šotolina, ale je to úplně odlišná šotolina od té v Mexiku," říká Sébastien Ogier.
"V Argentině jsou cesty měkčí a písčitější, ale jsou tam také části, které jsou docela tvrdé. Ukazuje to, že pro zisk vítězství bude třeba volit kompromis mezi rychlostí a výdrží. Testoval jsem dva dny v Portugalsku minulý týden a vše se ubírá správným směrem, takže o víkendu očekáváme další dobrý výsledek," zakončil Francouz.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.