Škoda Motorsport by ráda nasadila Andrease Mikkelsena ve svých barvách i v Portugalské rally. Nor však otálí s kývnutím na tuto nabídku, protože se mu zřejmě rýsuje možnost svést se s vozem WRC.
Škoda Motorsport nasadila Andrease Mikkelsena dvakrát do WRC2 a dvakrát jim bývalý tovární jezdec Volkswagenu přivezl suverénní vítězství. Česká značka by tak pochopitelně ve spolupráci dále ráda pokračovala, jenže Nor má zřejmě jiné plány.
V cíli Korsické rally opět připomenul, že jeho cílem je být co nejrychleji zpět za volantem vozu WRC. Starty s Fabii R5 jsou sice pro něj dobré, aby se udržoval v kondici a neztratil kontakt s týmy z MS, ale to je pro jezdce, který ještě vloni bojoval se Sébastienem Ogierem o celková prvenství, málo.
"Doufám, že budu sedět brzy ve voze WRC. Situace se teď zdá být lepší. Zcela jistě se v této otázce něco děje," navnadil fanoušky jezdec. Škoda by ho ráda viděla v Portugalsku už proto, že ve stejném termínu má Jan Kopecký startovat v Čechách. Do druhého auta (v první pojede Tidemand) by tak neměl kdo usednout.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?