Škoda Motorsport by ráda nasadila Andrease Mikkelsena ve svých barvách i v Portugalské rally. Nor však otálí s kývnutím na tuto nabídku, protože se mu zřejmě rýsuje možnost svést se s vozem WRC.
Škoda Motorsport nasadila Andrease Mikkelsena dvakrát do WRC2 a dvakrát jim bývalý tovární jezdec Volkswagenu přivezl suverénní vítězství. Česká značka by tak pochopitelně ve spolupráci dále ráda pokračovala, jenže Nor má zřejmě jiné plány.
V cíli Korsické rally opět připomenul, že jeho cílem je být co nejrychleji zpět za volantem vozu WRC. Starty s Fabii R5 jsou sice pro něj dobré, aby se udržoval v kondici a neztratil kontakt s týmy z MS, ale to je pro jezdce, který ještě vloni bojoval se Sébastienem Ogierem o celková prvenství, málo.
"Doufám, že budu sedět brzy ve voze WRC. Situace se teď zdá být lepší. Zcela jistě se v této otázce něco děje," navnadil fanoušky jezdec. Škoda by ho ráda viděla v Portugalsku už proto, že ve stejném termínu má Jan Kopecký startovat v Čechách. Do druhého auta (v první pojede Tidemand) by tak neměl kdo usednout.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?