Škoda Motorsport by ráda nasadila Andrease Mikkelsena ve svých barvách i v Portugalské rally. Nor však otálí s kývnutím na tuto nabídku, protože se mu zřejmě rýsuje možnost svést se s vozem WRC.
Škoda Motorsport nasadila Andrease Mikkelsena dvakrát do WRC2 a dvakrát jim bývalý tovární jezdec Volkswagenu přivezl suverénní vítězství. Česká značka by tak pochopitelně ve spolupráci dále ráda pokračovala, jenže Nor má zřejmě jiné plány.
V cíli Korsické rally opět připomenul, že jeho cílem je být co nejrychleji zpět za volantem vozu WRC. Starty s Fabii R5 jsou sice pro něj dobré, aby se udržoval v kondici a neztratil kontakt s týmy z MS, ale to je pro jezdce, který ještě vloni bojoval se Sébastienem Ogierem o celková prvenství, málo.
"Doufám, že budu sedět brzy ve voze WRC. Situace se teď zdá být lepší. Zcela jistě se v této otázce něco děje," navnadil fanoušky jezdec. Škoda by ho ráda viděla v Portugalsku už proto, že ve stejném termínu má Jan Kopecký startovat v Čechách. Do druhého auta (v první pojede Tidemand) by tak neměl kdo usednout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.