Sébastien Ogier zažil povedený vstup do své domácí soutěže MS. Francouz zajel na shakedownu na Tour de Corse nejrychlejší čas. Za ním zajel poměrně překvapivě druhý nejrychlejší čas Hayden Paddon, třetí byl Kris Meeke.
Organizátoři dali jezdcům malý dárek, když jim povolili, použít o 4 tvrdé pneumatiky navíc. Proto dnes mohli jezdci jezdit na trati shakedownu libovolně a nemuseli se ohlížet na počet pneumatik, který jim zbývá pro soutěž.
Nejrychlejší byl na 5,4 kilometrů dlouhé trati Sébastien Ogier: "Při prvním průjezdu jsem ještě nebyl úplně spokojený, ale podnikli jsme pár úprav a teď mám z Fiesty WRC na asfaltu dobrý pocit. Aktuálně se v ní na asfaltu cítím dokonce lépe než na šotolině."
Výsledky shakedownu Tour de Corse:1. Sebastien Ogier (Ford) - 3:50.7 min.2. Hayden Paddon (Hyundai) +0,6 s3. Kris Meeke (Citroën) +0,9 s4. Jari-Matti Latvala (Toyota) +1,1 s= Thierry Neuville (Hyundai) +1,1 s6. Ott Tänak (Ford) +1,3 s7. Dani Sordo (Hyundai) +1,5 s8. Craig Breen (Citroën) +2,0 s9. Stéphane Lefebvre (Citroën) +3,3 s10. Elfyn Evans (Ford) +4,3 s11. Andreas Mikkelsen (Škoda) +8,1 s12. Juho Hänninen (Toyota) +8,3 s13. Eric Camilli (Ford) +10,7 s14. Jan Kopecký (Škoda) +11,7 s15. Teemu Suninen (Ford) +12,9 s
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?