Techničtí komisaři se nakonec rozhodli proti odebrání druhého místa Sébastienu Ogierovi z Mexické rally.
Mexická rally skončila vítězstvím Krise Meekea před Sébastienem Ogierem. Jenže ten se musel o svoje druhé místo obávat. Navíc, pokud by o něj býval přišel, spadl by také z čela tabulky jezdců.
Techničtí komisaři totiž podezřívali M-Sport, že převodovka ve francouzově voze byla lehčí, než by odpovídalo homologaci. Celá situace se znovu řešila mezi soutěžemi v Mexiku a na Korsice a bylo prokázáno, že převodovka odpovídá technickým regulím.
Tím pádem Ogierovi zůstává druhé místo a 22 bodů (4 bonusové body si Sébastien vybojoval na Power Stage). Uvidíme tedy, jak se mu bude dařit na první asfaltové soutěži - na Korsice bude Ogier opět tratě otevírat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?