Techničtí komisaři se nakonec rozhodli proti odebrání druhého místa Sébastienu Ogierovi z Mexické rally.
Mexická rally skončila vítězstvím Krise Meekea před Sébastienem Ogierem. Jenže ten se musel o svoje druhé místo obávat. Navíc, pokud by o něj býval přišel, spadl by také z čela tabulky jezdců.
Techničtí komisaři totiž podezřívali M-Sport, že převodovka ve francouzově voze byla lehčí, než by odpovídalo homologaci. Celá situace se znovu řešila mezi soutěžemi v Mexiku a na Korsice a bylo prokázáno, že převodovka odpovídá technickým regulím.
Tím pádem Ogierovi zůstává druhé místo a 22 bodů (4 bonusové body si Sébastien vybojoval na Power Stage). Uvidíme tedy, jak se mu bude dařit na první asfaltové soutěži - na Korsice bude Ogier opět tratě otevírat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.