Citroën poprvé nasadí tři speciály C3 World Rally Car už od Che Guevara Energy Drink Tour de Corse, která se jede příští měsíc.
Na úvodních dvou soutěžích kalendáře nasadil Citroën Total Abu Dhabi WRT jen dva speciály C3 WRC. Třetí tovární jezdec vždy pilotoval starší DS 3 World Rally Car. Za volantem C3 WRC se na obou podnicích samozřejmě objevila jednička týmu, Kris Meeke. O druhou C3 WRC a DS 3 WRC se dělili Stéphane Lefebvre (Monte Carlo) a Craig Breen (Švédsko).
Na třetí soutěži roku, Rally Mexiko, se za volanty C3 WRC představí dvojice Meeke a Lefebvre, Breen pojede pouze seznamovací jízdy. Na další soutěži kalendáře, Rally Tour de Corse (6. - 9. dubna), už tým ale nasadí tři speciály C3 WRC. Pak MS v rally zamíří do Argentiny, kde budou C3 WRC logicky opět jen dvě (auta v Americe mezi těmito soutěžemi zůstávají a do Evropy se nevrací, na Korsice se tedy pojede s jinými speciály), za jejich volanty pak bude Meeke a Breen (Lefebvra čekají pouze seznamovací jízdy). Ve zbytku sezony by se pak už na všech soutěžích měly objevit 3 speciály C3 WRC.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.