Citroën poprvé nasadí tři speciály C3 World Rally Car už od Che Guevara Energy Drink Tour de Corse, která se jede příští měsíc.
Na úvodních dvou soutěžích kalendáře nasadil Citroën Total Abu Dhabi WRT jen dva speciály C3 WRC. Třetí tovární jezdec vždy pilotoval starší DS 3 World Rally Car. Za volantem C3 WRC se na obou podnicích samozřejmě objevila jednička týmu, Kris Meeke. O druhou C3 WRC a DS 3 WRC se dělili Stéphane Lefebvre (Monte Carlo) a Craig Breen (Švédsko).
Na třetí soutěži roku, Rally Mexiko, se za volanty C3 WRC představí dvojice Meeke a Lefebvre, Breen pojede pouze seznamovací jízdy. Na další soutěži kalendáře, Rally Tour de Corse (6. - 9. dubna), už tým ale nasadí tři speciály C3 WRC. Pak MS v rally zamíří do Argentiny, kde budou C3 WRC logicky opět jen dvě (auta v Americe mezi těmito soutěžemi zůstávají a do Evropy se nevrací, na Korsice se tedy pojede s jinými speciály), za jejich volanty pak bude Meeke a Breen (Lefebvra čekají pouze seznamovací jízdy). Ve zbytku sezony by se pak už na všech soutěžích měly objevit 3 speciály C3 WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?