Citroën poprvé nasadí tři speciály C3 World Rally Car už od Che Guevara Energy Drink Tour de Corse, která se jede příští měsíc.
Na úvodních dvou soutěžích kalendáře nasadil Citroën Total Abu Dhabi WRT jen dva speciály C3 WRC. Třetí tovární jezdec vždy pilotoval starší DS 3 World Rally Car. Za volantem C3 WRC se na obou podnicích samozřejmě objevila jednička týmu, Kris Meeke. O druhou C3 WRC a DS 3 WRC se dělili Stéphane Lefebvre (Monte Carlo) a Craig Breen (Švédsko).
Na třetí soutěži roku, Rally Mexiko, se za volanty C3 WRC představí dvojice Meeke a Lefebvre, Breen pojede pouze seznamovací jízdy. Na další soutěži kalendáře, Rally Tour de Corse (6. - 9. dubna), už tým ale nasadí tři speciály C3 WRC. Pak MS v rally zamíří do Argentiny, kde budou C3 WRC logicky opět jen dvě (auta v Americe mezi těmito soutěžemi zůstávají a do Evropy se nevrací, na Korsice se tedy pojede s jinými speciály), za jejich volanty pak bude Meeke a Breen (Lefebvra čekají pouze seznamovací jízdy). Ve zbytku sezony by se pak už na všech soutěžích měly objevit 3 speciály C3 WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?