Andreas Mikkelsen oznámil, že se zúčastní dubnové Rally Tour de Corse. Konkrétně Nor pojede v kategorii WRC2 s vozem Škoda Fabia R5.
Andreas Mikkelsen se náhle ocitl bez místa poté, co Volkswagen vloni na konci roku oznámil šokující odchod z WRC. Andreas doufal, že bude alespoň startovat s Polem WRC 2017 v privátním týmu, jenže to mu nakonec neumožnila FIA.
Teď se zdá, že letošní program Mikkelsena bude obsahovat občasné starty se Škodou Fabia R5 v továrních barvách Škody Motorsport. S českým týmem jel už na Monte Carlu - svoji třídu vyhrál dominantním způsobem (na druhého měl náskok 3 minut).
Ve Švédsku byl pouze v roli diváka a spolu-komentátora, v Mexiku se také nesveze. Na twitteru teď ale potvrdil, že jej uvidíme na Korsice, čtvrté soutěži roku. Podle některých spekulací by mohl jet se Škodou také v Portugalsku. Tyto spekulace zažehla účast Mikkelsena na šotolinovém testu Škody Motorsport právě v Portugalsku.
Very happy to be back in the @MotorsportSkoda driver line-up in the #SkodaFabiaR5 for @TourdeCorseWRC 6-9 April ! #WRC2 #FightbackToWRC pic.twitter.com/xYekXBDt6a
— Andreas Mikkelsen (@AMikkelsenRally) 2. března 2017Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.