Andreas Mikkelsen oznámil, že se zúčastní dubnové Rally Tour de Corse. Konkrétně Nor pojede v kategorii WRC2 s vozem Škoda Fabia R5.
Andreas Mikkelsen se náhle ocitl bez místa poté, co Volkswagen vloni na konci roku oznámil šokující odchod z WRC. Andreas doufal, že bude alespoň startovat s Polem WRC 2017 v privátním týmu, jenže to mu nakonec neumožnila FIA.
Teď se zdá, že letošní program Mikkelsena bude obsahovat občasné starty se Škodou Fabia R5 v továrních barvách Škody Motorsport. S českým týmem jel už na Monte Carlu - svoji třídu vyhrál dominantním způsobem (na druhého měl náskok 3 minut).
Ve Švédsku byl pouze v roli diváka a spolu-komentátora, v Mexiku se také nesveze. Na twitteru teď ale potvrdil, že jej uvidíme na Korsice, čtvrté soutěži roku. Podle některých spekulací by mohl jet se Škodou také v Portugalsku. Tyto spekulace zažehla účast Mikkelsena na šotolinovém testu Škody Motorsport právě v Portugalsku.
Very happy to be back in the @MotorsportSkoda driver line-up in the #SkodaFabiaR5 for @TourdeCorseWRC 6-9 April ! #WRC2 #FightbackToWRC pic.twitter.com/xYekXBDt6a
— Andreas Mikkelsen (@AMikkelsenRally) 2. března 2017
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.