Andreas Mikkelsen oznámil, že se zúčastní dubnové Rally Tour de Corse. Konkrétně Nor pojede v kategorii WRC2 s vozem Škoda Fabia R5.
Andreas Mikkelsen se náhle ocitl bez místa poté, co Volkswagen vloni na konci roku oznámil šokující odchod z WRC. Andreas doufal, že bude alespoň startovat s Polem WRC 2017 v privátním týmu, jenže to mu nakonec neumožnila FIA.
Teď se zdá, že letošní program Mikkelsena bude obsahovat občasné starty se Škodou Fabia R5 v továrních barvách Škody Motorsport. S českým týmem jel už na Monte Carlu - svoji třídu vyhrál dominantním způsobem (na druhého měl náskok 3 minut).
Ve Švédsku byl pouze v roli diváka a spolu-komentátora, v Mexiku se také nesveze. Na twitteru teď ale potvrdil, že jej uvidíme na Korsice, čtvrté soutěži roku. Podle některých spekulací by mohl jet se Škodou také v Portugalsku. Tyto spekulace zažehla účast Mikkelsena na šotolinovém testu Škody Motorsport právě v Portugalsku.
Very happy to be back in the @MotorsportSkoda driver line-up in the #SkodaFabiaR5 for @TourdeCorseWRC 6-9 April ! #WRC2 #FightbackToWRC pic.twitter.com/xYekXBDt6a
— Andreas Mikkelsen (@AMikkelsenRally) 2. března 2017S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?