Moc nechybělo a v Dakaru po čtvrté etapě nepokračovaly hned dva speciály Peugeot 3008 DKR. V této etapě totiž havaroval Carlos Sainz a technické problémy potkaly Sébastiena Loeba. Ten se díky nim propadl z průběžného vedení po třetí etapě na čtvrté místo, v páté etapě se ale dokázal dostat až na druhou pozici.
"Nemohl jsem tomu uvěřit. Zablokovalo se [turbo] na konci speciálky, auto pak moc nejelo, ztratili jsme asi tak půl hodiny. Nakonec jsme ztratili o něco méně času než nás stála tato závala. Turbo se nakonec úplně zabokovalo, jeli jsme 5 km/h. Ztratili jsme olej, ale pak to začalo znovu fungovat. Nerozumím tomu, ale je to tak," říká Sébastien Loeb.
"Navigace nám šla dobře a dokonce se nám podařilo dobře projet i duny. Nakonec nejsem zase až tak daleko... Myslím, že 30 minut se dá stáhnout." Do čela se po této čtvrté etapě dostal další pilot Peugeotu, Cyril Despres, který byl před ní až na sedmém místě a na Loeba ztrácel přibližně 15,5 minuty.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?