Thierry Neuville doufá, že se Sébastien Ogier postaví i v sezoně 2017 na start všech soutěží WRC. Jeho motivaci určitě podpoří schválení úpravy pravidla o startovním pořadí (nově vedoucí jezdec pojede první na trati pouze první den).
FIA tento týden schválila úpravu pravidla o startovním pořadí - staronovým řešením je, že vedoucí jezdec průběžné klasifikace bude čistit trať jenom první den. Pravidlo, které platilo v roce 2016, Ogier velmi často kritizoval.
"Všichni se shodneme na tom, že aktuální podoba pravidla o startovním pořadí byla nespravedlivá pro lídra šampionátu," říká Belgičan. Ogier by mohl mít navíc další, novou motivaci v tom, že by závodil za jiný tým než za v posledních letech dominující Volkswagen Motorsport.
"Moc rád bych jej viděl u M-Sportu, ale spíš si myslím, že skončí u Citroënu. Tato volba se zdá být docela logická," odhaduje jezdec Hyundai. "Každopádně doufám, že v šampionátu příští rok bude, protože šampionát bez něj by devalvoval titul mistra světa. Nikdo není neporazitelný, ale porazit Seba je těžší než porazit kohokoliv jiného," říká Thierry Neuville pro francouzský L'Équipe.
"Rád bych je viděl u M-Sportu," přidává se Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai. Je to z toho důvodu, že za volantem Fordu by byla posádka Ogier-Ingrassia snazší k poražení? "Je jasné, že Sébastien Ogier za volantem Citroënu bude velká hrozba."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?