Thierry Neuville doufá, že se Sébastien Ogier postaví i v sezoně 2017 na start všech soutěží WRC. Jeho motivaci určitě podpoří schválení úpravy pravidla o startovním pořadí (nově vedoucí jezdec pojede první na trati pouze první den).
FIA tento týden schválila úpravu pravidla o startovním pořadí - staronovým řešením je, že vedoucí jezdec průběžné klasifikace bude čistit trať jenom první den. Pravidlo, které platilo v roce 2016, Ogier velmi často kritizoval.
"Všichni se shodneme na tom, že aktuální podoba pravidla o startovním pořadí byla nespravedlivá pro lídra šampionátu," říká Belgičan. Ogier by mohl mít navíc další, novou motivaci v tom, že by závodil za jiný tým než za v posledních letech dominující Volkswagen Motorsport.
"Moc rád bych jej viděl u M-Sportu, ale spíš si myslím, že skončí u Citroënu. Tato volba se zdá být docela logická," odhaduje jezdec Hyundai. "Každopádně doufám, že v šampionátu příští rok bude, protože šampionát bez něj by devalvoval titul mistra světa. Nikdo není neporazitelný, ale porazit Seba je těžší než porazit kohokoliv jiného," říká Thierry Neuville pro francouzský L'Équipe.
"Rád bych je viděl u M-Sportu," přidává se Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai. Je to z toho důvodu, že za volantem Fordu by byla posádka Ogier-Ingrassia snazší k poražení? "Je jasné, že Sébastien Ogier za volantem Citroënu bude velká hrozba."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?