Thierry Neuville doufá, že se Sébastien Ogier postaví i v sezoně 2017 na start všech soutěží WRC. Jeho motivaci určitě podpoří schválení úpravy pravidla o startovním pořadí (nově vedoucí jezdec pojede první na trati pouze první den).
FIA tento týden schválila úpravu pravidla o startovním pořadí - staronovým řešením je, že vedoucí jezdec průběžné klasifikace bude čistit trať jenom první den. Pravidlo, které platilo v roce 2016, Ogier velmi často kritizoval.
"Všichni se shodneme na tom, že aktuální podoba pravidla o startovním pořadí byla nespravedlivá pro lídra šampionátu," říká Belgičan. Ogier by mohl mít navíc další, novou motivaci v tom, že by závodil za jiný tým než za v posledních letech dominující Volkswagen Motorsport.
"Moc rád bych jej viděl u M-Sportu, ale spíš si myslím, že skončí u Citroënu. Tato volba se zdá být docela logická," odhaduje jezdec Hyundai. "Každopádně doufám, že v šampionátu příští rok bude, protože šampionát bez něj by devalvoval titul mistra světa. Nikdo není neporazitelný, ale porazit Seba je těžší než porazit kohokoliv jiného," říká Thierry Neuville pro francouzský L'Équipe.
"Rád bych je viděl u M-Sportu," přidává se Michel Nandan, šéf továrního týmu Hyundai. Je to z toho důvodu, že za volantem Fordu by byla posádka Ogier-Ingrassia snazší k poražení? "Je jasné, že Sébastien Ogier za volantem Citroënu bude velká hrozba."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.