Den po zisku titulu ve WRC2 Esapekkou Lappim oznámil Erik Veiby, jeho manažer, že mladého Fina čeká v příštím roce sezona s vozem WRC. Nepůjde však o kompletní program.
Finskému deníku Ilta-Sanomat to řekl hlavní manažer Even-Managementu, organizace, která se stará o severské soutěžní jezdce: "Jeho situace je velmi dobrá. Mohu Vám potvrdit, že bude [Esapekka] příští rok za volantem vozu WRC. Oficiální oznámení příjde již brzy - možná ne ještě tento týden, ale brzy.
Zatím Vám ale bohůžel nemohu prozradit tým, za který bude jezdit. Tým aktuálně finalizuje kontrakt. Situace Esapekky se rozhodnutím Volkswagenu odejít z WRC nijak nezměnila. Je zde možnost, že pojede se třetím vozem daného týmu - o jeho programu bude rozhodovat tým," řekl Erik Veiby.
Jak známo, zástupci jezdce dlouho vyjednávali s Toyotou. Tímto oznámením došlo prakticky k potvrzení jeho přestupu do japonského týmu. Včera na tiskové konferenci Lappi potvrdil, že s Toyotou již jezdil během testů napodzim. Toyota v polovině prosince oficiálně představí v Helsinkách svůj tovární tým s jeho jezdci.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?