Den po zisku titulu ve WRC2 Esapekkou Lappim oznámil Erik Veiby, jeho manažer, že mladého Fina čeká v příštím roce sezona s vozem WRC. Nepůjde však o kompletní program.
Finskému deníku Ilta-Sanomat to řekl hlavní manažer Even-Managementu, organizace, která se stará o severské soutěžní jezdce: "Jeho situace je velmi dobrá. Mohu Vám potvrdit, že bude [Esapekka] příští rok za volantem vozu WRC. Oficiální oznámení příjde již brzy - možná ne ještě tento týden, ale brzy.
Zatím Vám ale bohůžel nemohu prozradit tým, za který bude jezdit. Tým aktuálně finalizuje kontrakt. Situace Esapekky se rozhodnutím Volkswagenu odejít z WRC nijak nezměnila. Je zde možnost, že pojede se třetím vozem daného týmu - o jeho programu bude rozhodovat tým," řekl Erik Veiby.
Jak známo, zástupci jezdce dlouho vyjednávali s Toyotou. Tímto oznámením došlo prakticky k potvrzení jeho přestupu do japonského týmu. Včera na tiskové konferenci Lappi potvrdil, že s Toyotou již jezdil během testů napodzim. Toyota v polovině prosince oficiálně představí v Helsinkách svůj tovární tým s jeho jezdci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?