Andreas Mikkelsen cítí, že je potřeba v poslední soutěži, kterou jede za tým Volkswagen Motorsport, vyhrát. Jedině vítězství mu totiž dává šanci na zisk titulu vice-mistra světa.
Pokud Nor nezíská o 14 bodů více než Thierry Neuville, tak mu v šampionátu připadne třetí místo. Bylo by to již třetí rok po sobě, kdy by obsadil třetí místo. Z důvodu této 14 bodové ztráty tak Andreas Mikkelsen cítí, že jedině vítězství mu dává reálnou šanci na návrat na druhé místo mezi jezdci.
Statistika přitom pro něj moc nehovoří, protože v Austrálii nejlépe dokončil v roce 2014, kdy byl 3. I přes poměrně obtížnou pozici v prvních dvou etapách (jede jako třetí na trati) se mu úvod velmi povedl, když opanoval první etapu: "Chceme získat zpět druhé místo mezi jezdci a spolujezdci od mého kamaráda Thierryho Neuvillea.
Abychom toho dosáhli, tak musíme vyrát. Nebude to jednoduché vzhledem k naší startovní pozici. I tak ale do toho dáme vše. Největší výzvou v Austrálii jsou sekce s rychlými zatáčkami, do kterých je těžko vidět. Je to soutěž v džungli - to je nejlepší popis. Ale jízdu zde mám opravdu rád."
"Je to ale velmi emocionální soutěž pro nás, protože je to poslední rally s týmem Volkswagen. Ten mi velmi přirostl k srdci. Jsem jim velmi vděčný." A jak vypadají vyhlídky Mikkelsena na rok 2017? "Očividně to není moc dobré, už je dost pozdě a místa jsou rozebraná. Řekl bych, že situace pro mě i Jariho-Mattiho je stejná. Musíme počkat na to, co udělá Seb."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.