Mikkelsen vysvětluje své enormní nasazení v první etapě. A kde jej uvidíme příští rok?

Mikkelsen chce zpět na druhou příčku mezi jezdci
Mikkelsen chce zpět na druhou příčku mezi jezdci, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 18. listopadu 2016 16:54
Sdílej:

Andreas Mikkelsen cítí, že je potřeba v poslední soutěži, kterou jede za tým Volkswagen Motorsport, vyhrát. Jedině vítězství mu totiž dává šanci na zisk titulu vice-mistra světa.

Pokud Nor nezíská o 14 bodů více než Thierry Neuville, tak mu v šampionátu připadne třetí místo. Bylo by to již třetí rok po sobě, kdy by obsadil třetí místo. Z důvodu této 14 bodové ztráty tak Andreas Mikkelsen cítí, že jedině vítězství mu dává reálnou šanci na návrat na druhé místo mezi jezdci. 

Statistika přitom pro něj moc nehovoří, protože v Austrálii nejlépe dokončil v roce 2014, kdy byl 3. I přes poměrně obtížnou pozici v prvních dvou etapách (jede jako třetí na trati) se mu úvod velmi povedl, když opanoval první etapu: "Chceme získat zpět druhé místo mezi jezdci a spolujezdci od mého kamaráda Thierryho Neuvillea.

Abychom toho dosáhli, tak musíme vyrát. Nebude to jednoduché vzhledem k naší startovní pozici. I tak ale do toho dáme vše. Největší výzvou v Austrálii jsou sekce s rychlými zatáčkami, do kterých je těžko vidět. Je to soutěž v džungli - to je nejlepší popis. Ale jízdu zde mám opravdu rád."

"Je to ale velmi emocionální soutěž pro nás, protože je to poslední rally s týmem Volkswagen. Ten mi velmi přirostl k srdci. Jsem jim velmi vděčný." A jak vypadají vyhlídky Mikkelsena na rok 2017? "Očividně to není moc dobré, už je dost pozdě a místa jsou rozebraná. Řekl bych, že situace pro mě i Jariho-Mattiho je stejná. Musíme počkat na to, co udělá Seb."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.