Andreas Mikkelsen cítí, že je potřeba v poslední soutěži, kterou jede za tým Volkswagen Motorsport, vyhrát. Jedině vítězství mu totiž dává šanci na zisk titulu vice-mistra světa.
Pokud Nor nezíská o 14 bodů více než Thierry Neuville, tak mu v šampionátu připadne třetí místo. Bylo by to již třetí rok po sobě, kdy by obsadil třetí místo. Z důvodu této 14 bodové ztráty tak Andreas Mikkelsen cítí, že jedině vítězství mu dává reálnou šanci na návrat na druhé místo mezi jezdci.
Statistika přitom pro něj moc nehovoří, protože v Austrálii nejlépe dokončil v roce 2014, kdy byl 3. I přes poměrně obtížnou pozici v prvních dvou etapách (jede jako třetí na trati) se mu úvod velmi povedl, když opanoval první etapu: "Chceme získat zpět druhé místo mezi jezdci a spolujezdci od mého kamaráda Thierryho Neuvillea.
Abychom toho dosáhli, tak musíme vyrát. Nebude to jednoduché vzhledem k naší startovní pozici. I tak ale do toho dáme vše. Největší výzvou v Austrálii jsou sekce s rychlými zatáčkami, do kterých je těžko vidět. Je to soutěž v džungli - to je nejlepší popis. Ale jízdu zde mám opravdu rád."
"Je to ale velmi emocionální soutěž pro nás, protože je to poslední rally s týmem Volkswagen. Ten mi velmi přirostl k srdci. Jsem jim velmi vděčný." A jak vypadají vyhlídky Mikkelsena na rok 2017? "Očividně to není moc dobré, už je dost pozdě a místa jsou rozebraná. Řekl bych, že situace pro mě i Jariho-Mattiho je stejná. Musíme počkat na to, co udělá Seb."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?