Thierry Neuville tvrdí, že Hyundai je dobře připraven, co se týče nových pravidel WRC na sezonu 2017. Dle Belgičana mají Korejci navíc větší prostor k růstu než ostatní rivalové.
Korejského výrobce příští rok ve WRC doplní Toyota a Citroën, Vokswagen se bohužel z WRC stahuje, avšak možná se dočkáme také oficiálního návratu Fordu... Hvězda německo-korejského týmu, Thierry Neuville, počítá, že jeho tým může potenciálně předvést s novými pravidly největší zlepšení. Belgičan také připustil, že to byl právě tento potenciál, který jej přiměl k tomu, aby podepsal nový dvouletý kontrakt s týmem, ačkoliv o něj jevil zájem také Citroën. Francouzi pak ale podepsali s Craigem Breenem a Stéphanem Lefebvrem, kteří příští rok doplní Krise Meekea.
"Bylo mi velmi jasné, že Citroën učiní svoji vlastní volbu v pokračování programu mladých pilotů. Já jsem tou dobou zvažoval, že zůstanu s Hyundai, protože jsme chtěli pokračovat v práci, které jsme v posledních třech letech dosáhli. Každý rok jsme udělali velký progres a letos jsme udělali velký progres. To mě přinutilo zůstat, protože mi to říká, že pro příští rok uděláme další krok dopředu," říká Thierry Neuville.
"Určitě jsme týmem, který může příští rok s novými pravidly udělat největší progres, když ostatní už mají docela konkurenceschopná auta blížící se maximu v rámci pravidel. Stále máme určitý odstup a příští rok uděláme další krok kupředu. Doufáme, že to bude příští rok ještě lepší a budeme ještě konkurenceschopnější."
Ačkoliv Neuville připouští, že za volantem třídveřové verze i20 WRC 2017 zatím nestrávil tolik času, kolik by si představoval, tak předpokládá, že nebudou mít žádný problém v získání rychlosti auta před úvodní soutěží roku, Rally Monte Carlo. "Doposud jsem měl tři testovací dny a před Rally Monte Carlo budu mít další tři nebo čtyři. Jsem ohledně toho optimistický. Je jasné, že základ auta je stejný s tím, s čím jezdíme letos. Auta jsou o něco širší a rychlejší, takže pár změn, ale nemám z toho obavu. Opravdu se v autě cítím dobře a pohodlně."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?