Jezdci Volkswagenu reagují na ukončení programu v MS s velkým zarmoucením, zároveň však svému týmu děkují za skvělé roky.
Volkswagen svým rozhodnutím opustit WRC již po Rally Australia překvapil snad celý svět WRC - všichni tři tovární jezdci, kteří letos dokázali zvítězit v alespoň jedné soutěži MS, teď musí hledat místo pro příští rok. Všichni litují odchodu Volkswagenu ze scény.
"Je mi mého fantastického týmu velmi líto. Zažili jsme spolu čtyři velkolepé roky," napsal Sébastien Ogier na svůj twitter. "Děkuji za Vaši podporu a vášeň. Nebojte se, opět se uvidíme," slíbil dále fanouškům WRC úřadující světový šampion.
Také Jari-Matti Latvala lituje "velmi smutnou zprávu pro celý tým. Ale dobrodružství, které jsme spolu zažili, zůstane napořád v našich hlavách a srdcích. Děkuji za tyto čtyři roky," nechal se slyšet Fin na twitteru.
To Andreas Mikkelsen ještě vzhlíží ke své poslední soutěži s Pole R WRC. "Děkuji všem svým kamarádům u Volkswagenu. Je mi líto, že po této sezoně bude po všem. Ale předtím nás nechte ji ukončit vítězstvím na Rally Australia."
Také Michel Nandan, šéf týmu Hyundai Motorsport, vyjádřil svoje politování nad odchodem velkého rivala pro jeho tým. "Všichni u Hyundai jsou velmi smutní, že slyší, že Volkswagen na konci této sezony opustí WRC. Byl tvrdým protivníkem pro tým, který, jako my, přišel čerstvě do sportu, ale také velkým vzorem. V uplynulých třech letech jsme se snažili dosáhnout jejich úrovně a těšili jsme se na to, že v roce 2017 proti sobě pojedeme s novými auty. Jejich působivé výkony v minulých letech nás budou nadále motivovat," zakončil šéf Hyundai.
"Je škoda, že Volkswagen vystupuje z WRC. Těšili jsme se na skvělé souboje v roce 2017. Za celý tým je nám to líto," stojí v prohlášení Toyoty. A co na situaci říká Citroën? "Z prohlášení Volkswagenu jsme smutní, protože jsme v příštích WRC sezonách doufali v tvrdé souboje. Nadále se ale soustředíme na náš cíl."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?