Hyundai oznámil, že přiveze svůj nový speciál i20 WRC postavený podle pravidel pro rok 2017 na známou Monza Rally Show. Představení se uskuteční v areálu slavného závodního okruhu 1. prosince.
Hyundai představí své nové auto veřejnosti 1. prosince, den před zahájením Monza Rally Show z nového auta hodlá Hyundai sundat plachtu a představit nám jej oficiálně. Tedy lépe řečeno pozvaným novinářům. Samotná Monza Rally Show se jede od 2. do 4. prosince, diváci si tak budou moci nové auto prohlédnout. A to nejen statistky, ale závodní tým hodlá jedno auto nasadit také na této soutěži.
"Jsme potěšeni, že můžeme oznámit, že naše zcela nové auto pro rok 2017 bude oficiálně představeno na Monza Rally Show 1. prosince. Je to fantastická soutěž a Monza je ideálním místem pro prezentaci našeho nového auta," říká týmový šéf, Michel Nandan.
"I když samotná prezentace bude událostí pro media, tak chceme něco nabídnout také zapáleným fanouškům, kteří přijdou na Rally Show. Auto pro rok 2017 nebude pro fanoušky vystaveno jen během soutěže, s novou generací i20 WRC se také Rally Show zúčastníme. Bude to památný víkend - a další důležitá kapitola pro náš dospívající tým."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.