Hyundai oznámil, že přiveze svůj nový speciál i20 WRC postavený podle pravidel pro rok 2017 na známou Monza Rally Show. Představení se uskuteční v areálu slavného závodního okruhu 1. prosince.
Hyundai představí své nové auto veřejnosti 1. prosince, den před zahájením Monza Rally Show z nového auta hodlá Hyundai sundat plachtu a představit nám jej oficiálně. Tedy lépe řečeno pozvaným novinářům. Samotná Monza Rally Show se jede od 2. do 4. prosince, diváci si tak budou moci nové auto prohlédnout. A to nejen statistky, ale závodní tým hodlá jedno auto nasadit také na této soutěži.
"Jsme potěšeni, že můžeme oznámit, že naše zcela nové auto pro rok 2017 bude oficiálně představeno na Monza Rally Show 1. prosince. Je to fantastická soutěž a Monza je ideálním místem pro prezentaci našeho nového auta," říká týmový šéf, Michel Nandan.
"I když samotná prezentace bude událostí pro media, tak chceme něco nabídnout také zapáleným fanouškům, kteří přijdou na Rally Show. Auto pro rok 2017 nebude pro fanoušky vystaveno jen během soutěže, s novou generací i20 WRC se také Rally Show zúčastníme. Bude to památný víkend - a další důležitá kapitola pro náš dospívající tým."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.