Plány Elfyna Evanse na návrat do vozu WRC utrpěly tvrdou ránu. Odřeknutí jeho startu v rámci Rally Wales GB je výmluvné.
Pro Elfyna Evanse očivině není v továrním M-Sportu místo. Welšan před pár dny jasně řekl, že start ve Walesu má pro něj smysl pouze tehdy, pokud má reálnou naději na místo ve WRC v roce 2017. Teď byl start odřeknut, což zřejmě jasně naznačuje jeho situaci před sezonou 2017.
Zatímco jistotu místa má pro příští rok u M-Sportu Eric Camilli, ve druhém autě bude zřejmě sedět Ott Tänak. Estonec aktuálně opět testuje nový Ford Fiesta RS WRC ve Finsku, což jasně ukazuje, že má od šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, důvěru. Před Katalánskou rally testoval nový vůz ve Španělsku.
Mezitím bojuje o svoji budoucnost také Mads Ostberg. Jeho otec a manažer, Morten, ve Španělsku prohlásil, že má Nor pro rok 2017 tři možnosti. Návrat Tänaka do M-Sportu by ale mohl situaci zkomplivat. Ostberg zřejmě vyjednává s M-Sportem i Toyotou, třetí možností by mohly být starty jako soukromník.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?