Plány Elfyna Evanse na návrat do vozu WRC utrpěly tvrdou ránu. Odřeknutí jeho startu v rámci Rally Wales GB je výmluvné.
Pro Elfyna Evanse očivině není v továrním M-Sportu místo. Welšan před pár dny jasně řekl, že start ve Walesu má pro něj smysl pouze tehdy, pokud má reálnou naději na místo ve WRC v roce 2017. Teď byl start odřeknut, což zřejmě jasně naznačuje jeho situaci před sezonou 2017.
Zatímco jistotu místa má pro příští rok u M-Sportu Eric Camilli, ve druhém autě bude zřejmě sedět Ott Tänak. Estonec aktuálně opět testuje nový Ford Fiesta RS WRC ve Finsku, což jasně ukazuje, že má od šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, důvěru. Před Katalánskou rally testoval nový vůz ve Španělsku.
Mezitím bojuje o svoji budoucnost také Mads Ostberg. Jeho otec a manažer, Morten, ve Španělsku prohlásil, že má Nor pro rok 2017 tři možnosti. Návrat Tänaka do M-Sportu by ale mohl situaci zkomplivat. Ostberg zřejmě vyjednává s M-Sportem i Toyotou, třetí možností by mohly být starty jako soukromník.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?