Plány Elfyna Evanse na návrat do vozu WRC utrpěly tvrdou ránu. Odřeknutí jeho startu v rámci Rally Wales GB je výmluvné.
Pro Elfyna Evanse očivině není v továrním M-Sportu místo. Welšan před pár dny jasně řekl, že start ve Walesu má pro něj smysl pouze tehdy, pokud má reálnou naději na místo ve WRC v roce 2017. Teď byl start odřeknut, což zřejmě jasně naznačuje jeho situaci před sezonou 2017.
Zatímco jistotu místa má pro příští rok u M-Sportu Eric Camilli, ve druhém autě bude zřejmě sedět Ott Tänak. Estonec aktuálně opět testuje nový Ford Fiesta RS WRC ve Finsku, což jasně ukazuje, že má od šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, důvěru. Před Katalánskou rally testoval nový vůz ve Španělsku.
Mezitím bojuje o svoji budoucnost také Mads Ostberg. Jeho otec a manažer, Morten, ve Španělsku prohlásil, že má Nor pro rok 2017 tři možnosti. Návrat Tänaka do M-Sportu by ale mohl situaci zkomplivat. Ostberg zřejmě vyjednává s M-Sportem i Toyotou, třetí možností by mohly být starty jako soukromník.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.