Juho Hänninen byl dnes oficiálně jmenován továrním jezdcem Toyoty v sezoně 2017. Jde o logický krok, protože Fin byl zodpovědný za většinu vývojových a testovacích prací na voze.
"Je to jako sen, který se stává realitou. Přidat se k továrnímu týmu, který má takový potenciál a navíc se smlouvou na všechny závody - to pro mě skvělá příležitost. Spolupracujeme spolu od prvního testu nového vozu - to dělá věci ještě zajímavějšími a více mě to motivuje.
Toyota Yaris WRC je neuvěřitelná. Už se nemohu dočkat, až budu startovat na Rally Monte Carlo," říká Juho Hänninen. Fin by měl mít s týmem smlouvu na rok a další sezonu má mít Toyota opci. Jedná se tak o další angažmá Fina, který jezdil několik let v barvách Škody Motorsport, ze které pak odešel k Hyundai. Tam ale nijak neoslnil. Šampiona IRC z roku 2010, SWRC z roku 2011 a ERC z roku 2012 bude navigovat Kaj Lindström, jenž v minulosti navigoval Tommiho Mäkinena a Kimiho Räikkönena.
A co na oznámení svého prvního jezdce říká týmový manažer Toyota Gazoo Racingu, Tommi Mäkinen? "Když se Juho připojil k týmu, tak byl neuvěřitelně motivovaný a zapálený. Hned také pochopil, že nechceme věci uspíšit a že sezona 2017 nebude rokem učení se a vývoje. Má se světovým šampionátem velké zkušenosti a jsem si jistý, že perfektně zná auto, když od jeho debutu stál za veškerým vývojem."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.