Juho Hänninen byl dnes oficiálně jmenován továrním jezdcem Toyoty v sezoně 2017. Jde o logický krok, protože Fin byl zodpovědný za většinu vývojových a testovacích prací na voze.
"Je to jako sen, který se stává realitou. Přidat se k továrnímu týmu, který má takový potenciál a navíc se smlouvou na všechny závody - to pro mě skvělá příležitost. Spolupracujeme spolu od prvního testu nového vozu - to dělá věci ještě zajímavějšími a více mě to motivuje.
Toyota Yaris WRC je neuvěřitelná. Už se nemohu dočkat, až budu startovat na Rally Monte Carlo," říká Juho Hänninen. Fin by měl mít s týmem smlouvu na rok a další sezonu má mít Toyota opci. Jedná se tak o další angažmá Fina, který jezdil několik let v barvách Škody Motorsport, ze které pak odešel k Hyundai. Tam ale nijak neoslnil. Šampiona IRC z roku 2010, SWRC z roku 2011 a ERC z roku 2012 bude navigovat Kaj Lindström, jenž v minulosti navigoval Tommiho Mäkinena a Kimiho Räikkönena.
A co na oznámení svého prvního jezdce říká týmový manažer Toyota Gazoo Racingu, Tommi Mäkinen? "Když se Juho připojil k týmu, tak byl neuvěřitelně motivovaný a zapálený. Hned také pochopil, že nechceme věci uspíšit a že sezona 2017 nebude rokem učení se a vývoje. Má se světovým šampionátem velké zkušenosti a jsem si jistý, že perfektně zná auto, když od jeho debutu stál za veškerým vývojem."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?