Juho Hänninen byl dnes oficiálně jmenován továrním jezdcem Toyoty v sezoně 2017. Jde o logický krok, protože Fin byl zodpovědný za většinu vývojových a testovacích prací na voze.
"Je to jako sen, který se stává realitou. Přidat se k továrnímu týmu, který má takový potenciál a navíc se smlouvou na všechny závody - to pro mě skvělá příležitost. Spolupracujeme spolu od prvního testu nového vozu - to dělá věci ještě zajímavějšími a více mě to motivuje.
Toyota Yaris WRC je neuvěřitelná. Už se nemohu dočkat, až budu startovat na Rally Monte Carlo," říká Juho Hänninen. Fin by měl mít s týmem smlouvu na rok a další sezonu má mít Toyota opci. Jedná se tak o další angažmá Fina, který jezdil několik let v barvách Škody Motorsport, ze které pak odešel k Hyundai. Tam ale nijak neoslnil. Šampiona IRC z roku 2010, SWRC z roku 2011 a ERC z roku 2012 bude navigovat Kaj Lindström, jenž v minulosti navigoval Tommiho Mäkinena a Kimiho Räikkönena.
A co na oznámení svého prvního jezdce říká týmový manažer Toyota Gazoo Racingu, Tommi Mäkinen? "Když se Juho připojil k týmu, tak byl neuvěřitelně motivovaný a zapálený. Hned také pochopil, že nechceme věci uspíšit a že sezona 2017 nebude rokem učení se a vývoje. Má se světovým šampionátem velké zkušenosti a jsem si jistý, že perfektně zná auto, když od jeho debutu stál za veškerým vývojem."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?