Kevin Abbring není spokojen, samozřejmě doufá v další spolupráci s Hyundai, ale zároveň by chtěl odjet více soutěží ve WRC. Jak se ale zdá, tak o tuto možnost jej připravil Thierry Neuville svým prodloužením smlouvy s týmem.
Také ve Španělsku musel vzít Kevin Abbring zavděk pouze loňskou i20 WRC. V aktuálních autech jedou totiž Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon. Není tedy divu, že si Holanďan dělá starosti o svoji budoucnost. "Rád bych věděl, co mě vlastně čeká. Okolnost, že Thierry zůstává u týmu, mi v příštím roce zrovna nepomůže. To je jasné," začíná Kevin Abbring.
"Vyjednávám s Hyundai o příští sezoně, záleží to ale na tom, jak moc si mě budou chtít ponechat jako testovače a jak moc budou chtít investovat do mladého jezdce. Doufám, že ano a myslím, že bych si v příštím roce zasloužil deset soutěží," pokračuje Holanďan. Více soutěží je pro jezdce alfou a omegou všeho: "Když jsme před několika lety začali naši spolupráci, tak každý dopředu věděl, že pojedu nejvýše čtyři nebo pět soutěží za rok. Ale po každém roce roste můj skluz ve zkušenostech. Ten odstup bude větší."
Byl by pro jezdce řešením program ve WRC2 s novým Hyundai i20 R5? "Ano, pokud by to byl plnohodnotný program a byl pořádně připraven," míni Abbring. To bude ale těžké, protože Hyundai od začátku projektu i20 R5 hlásá, že se bude jednat o zákaznický projekt. Toho si je vědom také pilot: "Hyundai sleduje politiku - a já sdílím tento pohled - nezávodit proti zákazníkům. Nechceme být jako Škoda. Nechceme sami sobě dávat lepší auta, místo toho by měli mít všichni stejný materiál. Díky této filozofii nevidím žádnou šanci na WRC2 program." Ale znáte to, nakonec se mohou plány změnit...
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.