Kevin Abbring není spokojen, samozřejmě doufá v další spolupráci s Hyundai, ale zároveň by chtěl odjet více soutěží ve WRC. Jak se ale zdá, tak o tuto možnost jej připravil Thierry Neuville svým prodloužením smlouvy s týmem.
Také ve Španělsku musel vzít Kevin Abbring zavděk pouze loňskou i20 WRC. V aktuálních autech jedou totiž Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon. Není tedy divu, že si Holanďan dělá starosti o svoji budoucnost. "Rád bych věděl, co mě vlastně čeká. Okolnost, že Thierry zůstává u týmu, mi v příštím roce zrovna nepomůže. To je jasné," začíná Kevin Abbring.
"Vyjednávám s Hyundai o příští sezoně, záleží to ale na tom, jak moc si mě budou chtít ponechat jako testovače a jak moc budou chtít investovat do mladého jezdce. Doufám, že ano a myslím, že bych si v příštím roce zasloužil deset soutěží," pokračuje Holanďan. Více soutěží je pro jezdce alfou a omegou všeho: "Když jsme před několika lety začali naši spolupráci, tak každý dopředu věděl, že pojedu nejvýše čtyři nebo pět soutěží za rok. Ale po každém roce roste můj skluz ve zkušenostech. Ten odstup bude větší."
Byl by pro jezdce řešením program ve WRC2 s novým Hyundai i20 R5? "Ano, pokud by to byl plnohodnotný program a byl pořádně připraven," míni Abbring. To bude ale těžké, protože Hyundai od začátku projektu i20 R5 hlásá, že se bude jednat o zákaznický projekt. Toho si je vědom také pilot: "Hyundai sleduje politiku - a já sdílím tento pohled - nezávodit proti zákazníkům. Nechceme být jako Škoda. Nechceme sami sobě dávat lepší auta, místo toho by měli mít všichni stejný materiál. Díky této filozofii nevidím žádnou šanci na WRC2 program." Ale znáte to, nakonec se mohou plány změnit...
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.