Elfyn Evans by chtěl odjet svoji domácí soutěž MS, Wales Rally GB, s vozem WRC. To bude možné pouze pokud se jeho kolegům z M-Sportu povede zvládnout Španělskou rally bez toho, aniž by rozbili auta.
Elfyn Evans odjel svoji poslední plánovanou soutěž v rámci WRC2 minulý týden na Korsice. Ve Walesu by se chtěl vrátit za volant Fordu Fietsa RS WRC, otázkou ale je, jestli bude mít M-Sport nějaký vůz k dispozici. "Zajistili jsme si sice start na Rally Wales GB, ale věci musí klapnout, abychom odstartovali," přiznává Welšan.
"Šance [na start s WRC] stále žije, je ale malá," přiznal mladík. Malcolm Wilson přiznává, že najít volné auto pro Elfyna nebude vůbec jednoduché. Aby Evans mohl usednout zpět do auta specifikace WRC, bude potřeba, aby 'flotila' Fordů Fiesta RS WRC zvládla bez úhony Španělskou rally.
"To je teď hlavní věcí - řešíme dostupnost aut. Musíme počkat [s potvrzením Elfynova startu] až po Španělsku. Aktuálně opravdu hodně bojujeme s nedostatkem vozů. Je mi jasné, že Elfyn chce být ve Walesu ve WRC. Může se ale stát, že to nebude možné," řekl Brit.
Evans letos vyhrál tři ze svých sedmi startů ve WRC2. Podle svých slov je připraven na návrat do Fordu WRC - vloni obsadil ve Walesu 6. příčku. "Chci být zpět ve WRC. Cítím, že jsem celý rok ukazoval rychlost v autě R5, pro mě je ale velmi důležité být zpět v autě WRC.
Pochopitelně je pro mě velmi důležité startovat ve Walesu s WRC, pokud tedy bojuji o smlouvu na rok 2017. Pokud ne, tak to není tak důležité." Evans ale ještě titul ve WRC2 v kapse nemá, právě naopak - aktuálně má v čele náskok 27 bodů na Teemu Suninena, jenže ten může ještě bodovat ve dvou soutěžích.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?