Elfyn Evans by chtěl odjet svoji domácí soutěž MS, Wales Rally GB, s vozem WRC. To bude možné pouze pokud se jeho kolegům z M-Sportu povede zvládnout Španělskou rally bez toho, aniž by rozbili auta.
Elfyn Evans odjel svoji poslední plánovanou soutěž v rámci WRC2 minulý týden na Korsice. Ve Walesu by se chtěl vrátit za volant Fordu Fietsa RS WRC, otázkou ale je, jestli bude mít M-Sport nějaký vůz k dispozici. "Zajistili jsme si sice start na Rally Wales GB, ale věci musí klapnout, abychom odstartovali," přiznává Welšan.
"Šance [na start s WRC] stále žije, je ale malá," přiznal mladík. Malcolm Wilson přiznává, že najít volné auto pro Elfyna nebude vůbec jednoduché. Aby Evans mohl usednout zpět do auta specifikace WRC, bude potřeba, aby 'flotila' Fordů Fiesta RS WRC zvládla bez úhony Španělskou rally.
"To je teď hlavní věcí - řešíme dostupnost aut. Musíme počkat [s potvrzením Elfynova startu] až po Španělsku. Aktuálně opravdu hodně bojujeme s nedostatkem vozů. Je mi jasné, že Elfyn chce být ve Walesu ve WRC. Může se ale stát, že to nebude možné," řekl Brit.
Evans letos vyhrál tři ze svých sedmi startů ve WRC2. Podle svých slov je připraven na návrat do Fordu WRC - vloni obsadil ve Walesu 6. příčku. "Chci být zpět ve WRC. Cítím, že jsem celý rok ukazoval rychlost v autě R5, pro mě je ale velmi důležité být zpět v autě WRC.
Pochopitelně je pro mě velmi důležité startovat ve Walesu s WRC, pokud tedy bojuji o smlouvu na rok 2017. Pokud ne, tak to není tak důležité." Evans ale ještě titul ve WRC2 v kapse nemá, právě naopak - aktuálně má v čele náskok 27 bodů na Teemu Suninena, jenže ten může ještě bodovat ve dvou soutěžích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.