Elfyn Evans sice dominoval soutěži na Korsice, kde porazil asfaltového specialistu Škody Motorsport, Jana Kopeckého, a ve WRC2 si stále udržuje vedení (i když ostatní jezdci mají méně započítaných soutěží). I tak ale Welšan stále netuší, jestli se příští rok dostane do WRC.
Evans na konci sezony 2015 musel udělat v hlavním týmu M-Sportu místo a zatím stále netuší, jestli letos udělal dost pro to, aby se vrátil zpět do WRC. Jezdec přiznává, že jde o frustrující situaci: „Udělali jsme, o co jsme letos byli požádáni.“ Elfyn Evans letos navíc vyhrál s Fordem Fiesta R5 také britský šampionát.
„Měli jsme omezené možnosti startů na světové úrovni s minimem testů. Zvládli jsme maximum, co jsme mohli. Vím, že jsem rychlejší, než pár kluků – dokonce více než pár jezdců, kteří jsou aktuálně ve WRC. Ale musím čekat,“ řekl jezdec pro server ‚wrc.com‘. Vloni na konci první etapy jezdec vedl Tour de Corse, letos si není jistý, jestli roční program s vozem R5 zvýšil jeho šance na místo ve WRC v roce 2017.
„OK, každý rok se něco naučíte. Ale nakonec si nemyslím, že letošní rok byl pozitivním krokem v mé kariéře. Jsem samozřejmě stále hladový jako předtím. Pořád se učím nové věci, ale preferoval bych, abych byl v těchto dnech ve voze WRC, to je jasné.
Jsou zde jisté možnost s výhledem na příští rok, ale v této situaci jsem již byl víckrát. A vím, jak rychle se věci mění. Nepovažuji nic za dané, dokud není na stole nabídka, která je podepsaná a zapečetěná,“ dodal Evans. Tomu zatím zbývá docela dost možností – místo zřejmě má ještě Toyota, Hyundai, Ford/M-Sport nebo i Citroën.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?