Elfyn Evans sice dominoval soutěži na Korsice, kde porazil asfaltového specialistu Škody Motorsport, Jana Kopeckého, a ve WRC2 si stále udržuje vedení (i když ostatní jezdci mají méně započítaných soutěží). I tak ale Welšan stále netuší, jestli se příští rok dostane do WRC.
Evans na konci sezony 2015 musel udělat v hlavním týmu M-Sportu místo a zatím stále netuší, jestli letos udělal dost pro to, aby se vrátil zpět do WRC. Jezdec přiznává, že jde o frustrující situaci: „Udělali jsme, o co jsme letos byli požádáni.“ Elfyn Evans letos navíc vyhrál s Fordem Fiesta R5 také britský šampionát.
„Měli jsme omezené možnosti startů na světové úrovni s minimem testů. Zvládli jsme maximum, co jsme mohli. Vím, že jsem rychlejší, než pár kluků – dokonce více než pár jezdců, kteří jsou aktuálně ve WRC. Ale musím čekat,“ řekl jezdec pro server ‚wrc.com‘. Vloni na konci první etapy jezdec vedl Tour de Corse, letos si není jistý, jestli roční program s vozem R5 zvýšil jeho šance na místo ve WRC v roce 2017.
„OK, každý rok se něco naučíte. Ale nakonec si nemyslím, že letošní rok byl pozitivním krokem v mé kariéře. Jsem samozřejmě stále hladový jako předtím. Pořád se učím nové věci, ale preferoval bych, abych byl v těchto dnech ve voze WRC, to je jasné.
Jsou zde jisté možnost s výhledem na příští rok, ale v této situaci jsem již byl víckrát. A vím, jak rychle se věci mění. Nepovažuji nic za dané, dokud není na stole nabídka, která je podepsaná a zapečetěná,“ dodal Evans. Tomu zatím zbývá docela dost možností – místo zřejmě má ještě Toyota, Hyundai, Ford/M-Sport nebo i Citroën.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.