Elfyn Evans sice dominoval soutěži na Korsice, kde porazil asfaltového specialistu Škody Motorsport, Jana Kopeckého, a ve WRC2 si stále udržuje vedení (i když ostatní jezdci mají méně započítaných soutěží). I tak ale Welšan stále netuší, jestli se příští rok dostane do WRC.
Evans na konci sezony 2015 musel udělat v hlavním týmu M-Sportu místo a zatím stále netuší, jestli letos udělal dost pro to, aby se vrátil zpět do WRC. Jezdec přiznává, že jde o frustrující situaci: „Udělali jsme, o co jsme letos byli požádáni.“ Elfyn Evans letos navíc vyhrál s Fordem Fiesta R5 také britský šampionát.
„Měli jsme omezené možnosti startů na světové úrovni s minimem testů. Zvládli jsme maximum, co jsme mohli. Vím, že jsem rychlejší, než pár kluků – dokonce více než pár jezdců, kteří jsou aktuálně ve WRC. Ale musím čekat,“ řekl jezdec pro server ‚wrc.com‘. Vloni na konci první etapy jezdec vedl Tour de Corse, letos si není jistý, jestli roční program s vozem R5 zvýšil jeho šance na místo ve WRC v roce 2017.
„OK, každý rok se něco naučíte. Ale nakonec si nemyslím, že letošní rok byl pozitivním krokem v mé kariéře. Jsem samozřejmě stále hladový jako předtím. Pořád se učím nové věci, ale preferoval bych, abych byl v těchto dnech ve voze WRC, to je jasné.
Jsou zde jisté možnost s výhledem na příští rok, ale v této situaci jsem již byl víckrát. A vím, jak rychle se věci mění. Nepovažuji nic za dané, dokud není na stole nabídka, která je podepsaná a zapečetěná,“ dodal Evans. Tomu zatím zbývá docela dost možností – místo zřejmě má ještě Toyota, Hyundai, Ford/M-Sport nebo i Citroën.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.