Elfyn Evans sice dominoval soutěži na Korsice, kde porazil asfaltového specialistu Škody Motorsport, Jana Kopeckého, a ve WRC2 si stále udržuje vedení (i když ostatní jezdci mají méně započítaných soutěží). I tak ale Welšan stále netuší, jestli se příští rok dostane do WRC.
Evans na konci sezony 2015 musel udělat v hlavním týmu M-Sportu místo a zatím stále netuší, jestli letos udělal dost pro to, aby se vrátil zpět do WRC. Jezdec přiznává, že jde o frustrující situaci: „Udělali jsme, o co jsme letos byli požádáni.“ Elfyn Evans letos navíc vyhrál s Fordem Fiesta R5 také britský šampionát.
„Měli jsme omezené možnosti startů na světové úrovni s minimem testů. Zvládli jsme maximum, co jsme mohli. Vím, že jsem rychlejší, než pár kluků – dokonce více než pár jezdců, kteří jsou aktuálně ve WRC. Ale musím čekat,“ řekl jezdec pro server ‚wrc.com‘. Vloni na konci první etapy jezdec vedl Tour de Corse, letos si není jistý, jestli roční program s vozem R5 zvýšil jeho šance na místo ve WRC v roce 2017.
„OK, každý rok se něco naučíte. Ale nakonec si nemyslím, že letošní rok byl pozitivním krokem v mé kariéře. Jsem samozřejmě stále hladový jako předtím. Pořád se učím nové věci, ale preferoval bych, abych byl v těchto dnech ve voze WRC, to je jasné.
Jsou zde jisté možnost s výhledem na příští rok, ale v této situaci jsem již byl víckrát. A vím, jak rychle se věci mění. Nepovažuji nic za dané, dokud není na stole nabídka, která je podepsaná a zapečetěná,“ dodal Evans. Tomu zatím zbývá docela dost možností – místo zřejmě má ještě Toyota, Hyundai, Ford/M-Sport nebo i Citroën.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.