Hyundai příští rok zřejmě vyjede se stejnou sestavou jako letos. Oznámení o prodloužení smlouvy s Thierry Neuvillem se očekává již brzy. Hayden Paddon má s Hyundai dlouhodobější smlouvu, Dani Sordo byl potvrzen po Německé rally.
Neuville byl hodně spojován s přestupem k Citroënu, avšak aktuálně to podle britského ‚Autosportu‘ vypadá tak, že zůstane u Hyundai. Smlouva má být ujednána a oznámena by měla být v předvečer Katalánské rally. Thierry Neuville k tomu řekl: „Rozhodnutí bude brzy, pravděpodobně před Španělskem.
Je to cílem. Bylo zde tolik různých možností, ale nakonec si vždy musíte vybrat jenom jednu. Vím, co chci.“ Možné setrvání Belgičana v korejských službách komentoval také Michel Nandan, šéf továrního týmu: „Bylo by dobré, kdybychom si udrželi stejnou sestavu. Víme, jak dobře s nimi můžeme spolupracovat.“
Pro Hyundai je důležité udržet si všechny tři jezdce, kteří jsou schopní stabilně získávat body. V příštím roce totiž budou týmy moci nasadit hned tři tovární jezdce, kteří smí bodovat.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.