Sébastien Ogier dnes na Korsice zajel nejrychlejší čas na trati shakedownu. Francouz tak jasně naznačil, že o tomto víkendu bude pro něj cílem vítězství. Další dvě místa obsadili Jati-Matti Latvala (loňský vítěz) a Kris Meeke. Trať měřila 5,4 km.
Výsledky shakedownu:01. Sebastien Ogier (Volkswagen) - 3:51,7 min.02. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 3:52,5 s03. Kris Meeke (Citroen) - 3:53,104. Thierry Neuville (Hyundai) - 3:53,405. Dani Sordo (Hyundai) - 3:54,406. Craig Breen (Citroen) - 3:54.407. Hayden Paddon (Hyundai) - 3:55,008. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) - 3:55,509. Ott Tänak (Ford) - 3:56,010. Eric Camilli (Ford) - 3:57,011. Mads Ostberg (Ford) - 3:58,1
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.