Volkswagen začal pracovat na dlouhodobém plánu setrvání v motorsportu - ten by měl zahrnovat období od současnosti do roku 2022. Německá firma zřejmě prodlouží své působení ve WRC, navíc zvažuje další druhy motorsportu.
Volkswagen sice omezil svůj rozpočet na WRC po emisním skandálu, který jej stál (a ještě stát bude) hodně peněz. Ale toto omezení se projevilo jenom na hospitality, nikoliv na programu pro 3 vozy Volkswagen Polo R WRC. Současný program pro WRC byl v roce 2014 schválen do konce sezony 2019.
Sven Smeets, který nahradil Josta Capita v čele Volkswagen Motorsport, řekl: "Je lepší začít s těmito věcmi dříve než později. Jost začal s touto strategií, tedy aby byl Volkswagen v motorsportu i po sezoně 2019, již dříve." Podle Smeetse bychom se mohli dočkat opět tříletého prodloužení aktivit v motorsportu.
"Pokud budeme v motorsportu i po roce 2019, pak to bude opět tříletý program. Vydržet déle pouze o jeden rok by nedávalo smysl, rok 2020 je startem dalšího homologačního cyklu. Na druhou stranu po nás naše představenstvo vždy chce, abychom zvažovali i jiné možnosti," dodal Sven.
Volkswagen do rally vstoupil v roce 2012 s vozy Škoda Fabia S2000, šlo o učednický rok, který tým využil k přípravě na rok 2013. Od té doby začal v MS s Polem R WRC dominovat. Značka z Wolfsburgu vyhrála titul třikrát po sobě.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?