Zatím je tato informace neoficiální, ale podle finských médií jsou dva Finové novou sestavou týmu Toyota Gazoo Racing. Podle informací finských novinářů bude tovární tým oficiálně představen 28. září na autosalonu v Paříži.
Juho Hänninen i Esapekka Lappi mají za sebou angažmá v továrním týmu Škody Motorsport. Shodou okolností působili oba Finové v týmu z Mladé Boleslavi čtyři sezony. Starší z uvedené dvojice byl také u vývoje prvního Hyundai i20 WRC a následně s ním odjel vybrané závody ve WRC.
Letos se Juho stará o testování a vývoj Toyoty Yaris WRC. Zároveň se účastní všech seznamovacích jízd před soutěžemi WRC. Esapekka jede s tovární Škodovkou o titul ve WRC2, jak už sám dříve oznámil, po sezoně však u Škody končí.
Toyota nasadí v průběhu sezony 2017 také třetí vůz. O tom, kdo bude sedět za jeho volantem, by se mělo rozhodnout později. Nejčastěji je s tímto místem spojován Pontus Tidemand, Elfyn Evans nebo Ott Tänak.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?