Zatím je tato informace neoficiální, ale podle finských médií jsou dva Finové novou sestavou týmu Toyota Gazoo Racing. Podle informací finských novinářů bude tovární tým oficiálně představen 28. září na autosalonu v Paříži.
Juho Hänninen i Esapekka Lappi mají za sebou angažmá v továrním týmu Škody Motorsport. Shodou okolností působili oba Finové v týmu z Mladé Boleslavi čtyři sezony. Starší z uvedené dvojice byl také u vývoje prvního Hyundai i20 WRC a následně s ním odjel vybrané závody ve WRC.
Letos se Juho stará o testování a vývoj Toyoty Yaris WRC. Zároveň se účastní všech seznamovacích jízd před soutěžemi WRC. Esapekka jede s tovární Škodovkou o titul ve WRC2, jak už sám dříve oznámil, po sezoně však u Škody končí.
Toyota nasadí v průběhu sezony 2017 také třetí vůz. O tom, kdo bude sedět za jeho volantem, by se mělo rozhodnout později. Nejčastěji je s tímto místem spojován Pontus Tidemand, Elfyn Evans nebo Ott Tänak.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?