Vývoj Hyundai i20 WRC začal v dubnu (tehdy tým vyjel s hybridním vozem). Tento týden vstoupil vývoj nového vozu korejské značky do finálové fáze příprav a vývoje.
Po pěti měsících testů (z nichž pouze ve třech měl tým k dispozici auto, které plně odpovídalo specifikaci 2017) se vývoj blíží ke své finální podobě. Za volantem se během testů vystřídali tři jezdci týmu - testovací a vývojový jezdec týmu Hyundai, Kevin Abbring, a závodní jezdci, Dani Sordo s Haydenem Paddonem. Za volant neusedl Thierry Neuville kvůli nejisté budoucnosti u týmu.
Nejvíce kilometrů s vozem najel právě Abbring, závodní jezdci do vozu usedli během měsíce srpna v Francii. "Pokračujeme ve vývoji vozu s výhledem na rok 2017. Další testy budou probíhat s vozem v nejnovějším vývojovém stupni. Půjde tedy o velmi důležitou část vývoje před rokem 2017," prozradil zástupce týmu.
Tento týden tým Hyundai testuje s novým vozem i20 WRC 2017 v Katalánsku. S vozem jezdí Kevin Abbring. Poprvé jezdí s vozem, který by měl odpovídat finální verzi pro sezonu 2017. Během pěti mesíců testování jde již o třetí vývojovou verzi auta.
První vývojová verze byl aktuální vůz s díly pro sezonu 2017, druhá verze už byla založená na třídveřovém modelu a současně testovaná, třetí, verze má již aerodynamiku odpovídající sezoně 2017. Tým z německého Alzenau si však pochopitelně svůj výtvor chrání pomocí maskovací folie.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.