Vývoj Hyundai i20 WRC začal v dubnu (tehdy tým vyjel s hybridním vozem). Tento týden vstoupil vývoj nového vozu korejské značky do finálové fáze příprav a vývoje.
Po pěti měsících testů (z nichž pouze ve třech měl tým k dispozici auto, které plně odpovídalo specifikaci 2017) se vývoj blíží ke své finální podobě. Za volantem se během testů vystřídali tři jezdci týmu - testovací a vývojový jezdec týmu Hyundai, Kevin Abbring, a závodní jezdci, Dani Sordo s Haydenem Paddonem. Za volant neusedl Thierry Neuville kvůli nejisté budoucnosti u týmu.
Nejvíce kilometrů s vozem najel právě Abbring, závodní jezdci do vozu usedli během měsíce srpna v Francii. "Pokračujeme ve vývoji vozu s výhledem na rok 2017. Další testy budou probíhat s vozem v nejnovějším vývojovém stupni. Půjde tedy o velmi důležitou část vývoje před rokem 2017," prozradil zástupce týmu.
Tento týden tým Hyundai testuje s novým vozem i20 WRC 2017 v Katalánsku. S vozem jezdí Kevin Abbring. Poprvé jezdí s vozem, který by měl odpovídat finální verzi pro sezonu 2017. Během pěti mesíců testování jde již o třetí vývojovou verzi auta.
První vývojová verze byl aktuální vůz s díly pro sezonu 2017, druhá verze už byla založená na třídveřovém modelu a současně testovaná, třetí, verze má již aerodynamiku odpovídající sezoně 2017. Tým z německého Alzenau si však pochopitelně svůj výtvor chrání pomocí maskovací folie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?