Vývoj Hyundai i20 WRC začal v dubnu (tehdy tým vyjel s hybridním vozem). Tento týden vstoupil vývoj nového vozu korejské značky do finálové fáze příprav a vývoje.
Po pěti měsících testů (z nichž pouze ve třech měl tým k dispozici auto, které plně odpovídalo specifikaci 2017) se vývoj blíží ke své finální podobě. Za volantem se během testů vystřídali tři jezdci týmu - testovací a vývojový jezdec týmu Hyundai, Kevin Abbring, a závodní jezdci, Dani Sordo s Haydenem Paddonem. Za volant neusedl Thierry Neuville kvůli nejisté budoucnosti u týmu.
Nejvíce kilometrů s vozem najel právě Abbring, závodní jezdci do vozu usedli během měsíce srpna v Francii. "Pokračujeme ve vývoji vozu s výhledem na rok 2017. Další testy budou probíhat s vozem v nejnovějším vývojovém stupni. Půjde tedy o velmi důležitou část vývoje před rokem 2017," prozradil zástupce týmu.
Tento týden tým Hyundai testuje s novým vozem i20 WRC 2017 v Katalánsku. S vozem jezdí Kevin Abbring. Poprvé jezdí s vozem, který by měl odpovídat finální verzi pro sezonu 2017. Během pěti mesíců testování jde již o třetí vývojovou verzi auta.
První vývojová verze byl aktuální vůz s díly pro sezonu 2017, druhá verze už byla založená na třídveřovém modelu a současně testovaná, třetí, verze má již aerodynamiku odpovídající sezoně 2017. Tým z německého Alzenau si však pochopitelně svůj výtvor chrání pomocí maskovací folie.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?