Vývoj Hyundai i20 WRC začal v dubnu (tehdy tým vyjel s hybridním vozem). Tento týden vstoupil vývoj nového vozu korejské značky do finálové fáze příprav a vývoje.
Po pěti měsících testů (z nichž pouze ve třech měl tým k dispozici auto, které plně odpovídalo specifikaci 2017) se vývoj blíží ke své finální podobě. Za volantem se během testů vystřídali tři jezdci týmu - testovací a vývojový jezdec týmu Hyundai, Kevin Abbring, a závodní jezdci, Dani Sordo s Haydenem Paddonem. Za volant neusedl Thierry Neuville kvůli nejisté budoucnosti u týmu.
Nejvíce kilometrů s vozem najel právě Abbring, závodní jezdci do vozu usedli během měsíce srpna v Francii. "Pokračujeme ve vývoji vozu s výhledem na rok 2017. Další testy budou probíhat s vozem v nejnovějším vývojovém stupni. Půjde tedy o velmi důležitou část vývoje před rokem 2017," prozradil zástupce týmu.
Tento týden tým Hyundai testuje s novým vozem i20 WRC 2017 v Katalánsku. S vozem jezdí Kevin Abbring. Poprvé jezdí s vozem, který by měl odpovídat finální verzi pro sezonu 2017. Během pěti mesíců testování jde již o třetí vývojovou verzi auta.
První vývojová verze byl aktuální vůz s díly pro sezonu 2017, druhá verze už byla založená na třídveřovém modelu a současně testovaná, třetí, verze má již aerodynamiku odpovídající sezoně 2017. Tým z německého Alzenau si však pochopitelně svůj výtvor chrání pomocí maskovací folie.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?