Vývoj Hyundai i20 WRC začal v dubnu (tehdy tým vyjel s hybridním vozem). Tento týden vstoupil vývoj nového vozu korejské značky do finálové fáze příprav a vývoje.
Po pěti měsících testů (z nichž pouze ve třech měl tým k dispozici auto, které plně odpovídalo specifikaci 2017) se vývoj blíží ke své finální podobě. Za volantem se během testů vystřídali tři jezdci týmu - testovací a vývojový jezdec týmu Hyundai, Kevin Abbring, a závodní jezdci, Dani Sordo s Haydenem Paddonem. Za volant neusedl Thierry Neuville kvůli nejisté budoucnosti u týmu.
Nejvíce kilometrů s vozem najel právě Abbring, závodní jezdci do vozu usedli během měsíce srpna v Francii. "Pokračujeme ve vývoji vozu s výhledem na rok 2017. Další testy budou probíhat s vozem v nejnovějším vývojovém stupni. Půjde tedy o velmi důležitou část vývoje před rokem 2017," prozradil zástupce týmu.
Tento týden tým Hyundai testuje s novým vozem i20 WRC 2017 v Katalánsku. S vozem jezdí Kevin Abbring. Poprvé jezdí s vozem, který by měl odpovídat finální verzi pro sezonu 2017. Během pěti mesíců testování jde již o třetí vývojovou verzi auta.
První vývojová verze byl aktuální vůz s díly pro sezonu 2017, druhá verze už byla založená na třídveřovém modelu a současně testovaná, třetí, verze má již aerodynamiku odpovídající sezoně 2017. Tým z německého Alzenau si však pochopitelně svůj výtvor chrání pomocí maskovací folie.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?