Hyundai pracuje během čtyř let svého působení v MS v rally už na čtvrtém autě. Jejich aktuální projekt nové generace i20 WRC podle pravidel na rok 2017 se blíží k finální verzi.
Hyundai nový speciál kategorie World Rally Championship neustále někde testuje a teď by na tým mělo čekat už jen finální dolaďování motoru a aerodynamiky speciálu. Pak už požádají FIA o homologační proces. Šéf týmu, Michel Nandan, britskému Autosportu řekl: "Ačkoliv zde jsou stále nějaké malé evoluce a to jak na šasi tak i na motoru, které přijdou později během tohoto roku, tak tato specifikace auta už je poměrně blízká té, se kterou pojedeme příští rok ve WRC."
"V dalších testech vyzkoušíme nějaká vylepšení na motoru. Také se na autě objeví vylepšený aerodynamický balíček. V srpnu jsme začali s asfaltovými testy a v říjnu s nimi budeme pokračovat. Mezitím budeme pokračovat také v našem soustředění se na šotolinové testy, abychom se přichystali na začátek sezony před tím, než se v prosinci v rámci přípravy na Rally Monte Carlo přejde zase na asfalt," pokračuje Monačan v čele týmu Hyundai Motorsport.
Vývojový tým tak má plné ruce práce, k tomu přidejme, že na Korsice čeká první ostrý debut na speciál i20 R5. Za jeho volantem se objeví testovač továrního týmu, Kevin Abbring. S dalším speciálem v soukromých rukou pojede pilot seriálu Formula E a World Endurance Championship (WEC), Stéphane Sarrazin. Se třetím vozem by se měl objevit 23letý italský mladík, Fabio Andolfi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.