Hyundai pracuje během čtyř let svého působení v MS v rally už na čtvrtém autě. Jejich aktuální projekt nové generace i20 WRC podle pravidel na rok 2017 se blíží k finální verzi.
Hyundai nový speciál kategorie World Rally Championship neustále někde testuje a teď by na tým mělo čekat už jen finální dolaďování motoru a aerodynamiky speciálu. Pak už požádají FIA o homologační proces. Šéf týmu, Michel Nandan, britskému Autosportu řekl: "Ačkoliv zde jsou stále nějaké malé evoluce a to jak na šasi tak i na motoru, které přijdou později během tohoto roku, tak tato specifikace auta už je poměrně blízká té, se kterou pojedeme příští rok ve WRC."
"V dalších testech vyzkoušíme nějaká vylepšení na motoru. Také se na autě objeví vylepšený aerodynamický balíček. V srpnu jsme začali s asfaltovými testy a v říjnu s nimi budeme pokračovat. Mezitím budeme pokračovat také v našem soustředění se na šotolinové testy, abychom se přichystali na začátek sezony před tím, než se v prosinci v rámci přípravy na Rally Monte Carlo přejde zase na asfalt," pokračuje Monačan v čele týmu Hyundai Motorsport.
Vývojový tým tak má plné ruce práce, k tomu přidejme, že na Korsice čeká první ostrý debut na speciál i20 R5. Za jeho volantem se objeví testovač továrního týmu, Kevin Abbring. S dalším speciálem v soukromých rukou pojede pilot seriálu Formula E a World Endurance Championship (WEC), Stéphane Sarrazin. Se třetím vozem by se měl objevit 23letý italský mladík, Fabio Andolfi.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?