Hyundai pracuje během čtyř let svého působení v MS v rally už na čtvrtém autě. Jejich aktuální projekt nové generace i20 WRC podle pravidel na rok 2017 se blíží k finální verzi.
Hyundai nový speciál kategorie World Rally Championship neustále někde testuje a teď by na tým mělo čekat už jen finální dolaďování motoru a aerodynamiky speciálu. Pak už požádají FIA o homologační proces. Šéf týmu, Michel Nandan, britskému Autosportu řekl: "Ačkoliv zde jsou stále nějaké malé evoluce a to jak na šasi tak i na motoru, které přijdou později během tohoto roku, tak tato specifikace auta už je poměrně blízká té, se kterou pojedeme příští rok ve WRC."
"V dalších testech vyzkoušíme nějaká vylepšení na motoru. Také se na autě objeví vylepšený aerodynamický balíček. V srpnu jsme začali s asfaltovými testy a v říjnu s nimi budeme pokračovat. Mezitím budeme pokračovat také v našem soustředění se na šotolinové testy, abychom se přichystali na začátek sezony před tím, než se v prosinci v rámci přípravy na Rally Monte Carlo přejde zase na asfalt," pokračuje Monačan v čele týmu Hyundai Motorsport.
Vývojový tým tak má plné ruce práce, k tomu přidejme, že na Korsice čeká první ostrý debut na speciál i20 R5. Za jeho volantem se objeví testovač továrního týmu, Kevin Abbring. S dalším speciálem v soukromých rukou pojede pilot seriálu Formula E a World Endurance Championship (WEC), Stéphane Sarrazin. Se třetím vozem by se měl objevit 23letý italský mladík, Fabio Andolfi.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?