Na Korsice pojede Kevin Abbring s vozem Hyundai i20 R5, o dva týdny se Holanďan vrací za volant auta nejvyšší specifikace, konkrétně vozu WRC.
Stejně jako v Portugalsku a také na Sardinii pojede Kevin Abbring s Hyundai i20 WRC 2015. Na rozdíl do svých koleg, Sorda, Neuvillea a Paddona, tak bude mít testovací jezdec týmu nevýhodu v podobě starší techniky.
Kevin už přitom letos v MS jel i s novou i20 WRC 2016, to však ve Finsku zaskakoval za zraněného Daniho Sorda. Zpět ke Španělské rally - v Katalánsku pojedou za hlavní tým domácí Dani Sordo a Thierry Neuville. Hayden Paddon, který ještě potřebuje sbírat zkušenosti na asfaltu, pojede ve druhém týmu korejské značky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.