Startovní listina jedné z klasických soutěží MS čítá celkem 77 posádek. Ty se utkají na asfaltových tratích ostrova, který vloni nabídl díky počasí velmi zajímavé závody. Dočkáme se letos nějakých překvapení?
Ve WRC Hyundai nominoval pro body za hlavní týmy pochopitelně asfaltové "atlety" Daniho Sorda a Thierryho Neuvillea. Hayden Paddon pojede v záložním týmu. To však není vše, korejský tým bude debutovat s Hyundai i20 R5. Na startu uvidíme hned 3 vozy - pojedou s nimi Kevin Abbring, Stéphane Sarrazin a Fabio Andolfi. Ve WRC2 je ale čeká tuhá konkurence, své zástupce zde bude mít Škoda, Peugeot, Citroën i Ford.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.