Rally Deutschland je poslední soutěží Josta Capita v roli šéfa týmu Volkswagen Motorsport. Na konci srpna opustí Hannover a zamíří do McLarenu do Formule 1.
V rámci Německé rally bylo oznámeno, že 31. srpen bude posledním pracovním dnem Josta Capita v čele týmu Volkswagen Motorsport. Poté odchází do Formule 1 k týmu McLaren. Kdo bude jeho nástupcem v hannoverském týmu, to zůstává zatím nejasné. Jméno nového sportovního šéfa Volkswagenu bychom se měli dozvědět až po závodu v Německu.
Díky odpadnutí Rallye China (původně se mělo jet od 9. do 11. září) z kalendáře bude mít nástupce Capita dost času na to, aby si na svoji novou práci dostatečně zvyknul. Další soutěží totiž bude Rally de France na Korsice, která se jede od 30. září do 2. října.
K vypadnutí Čínské rally z kalendáře se Capito ještě krátce vyjádřil: "Věřím, že každý byl připraven a rád za to, že přijedeme do Číny. Náš týmový manažer, Sven Smeets, už se byl na místě podívat a měl pozitivní pocit. Počítali jsme s dobrou soutěží, ale pokud je region takto těžce postižen, pak je odřeknutí správné. Není ale žádný důvod proto, aby se příští rok do Číny nejelo. Myslím, že by soutěž měla zůstat v kalendáři."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?