Rally Deutschland je poslední soutěží Josta Capita v roli šéfa týmu Volkswagen Motorsport. Na konci srpna opustí Hannover a zamíří do McLarenu do Formule 1.
V rámci Německé rally bylo oznámeno, že 31. srpen bude posledním pracovním dnem Josta Capita v čele týmu Volkswagen Motorsport. Poté odchází do Formule 1 k týmu McLaren. Kdo bude jeho nástupcem v hannoverském týmu, to zůstává zatím nejasné. Jméno nového sportovního šéfa Volkswagenu bychom se měli dozvědět až po závodu v Německu.
Díky odpadnutí Rallye China (původně se mělo jet od 9. do 11. září) z kalendáře bude mít nástupce Capita dost času na to, aby si na svoji novou práci dostatečně zvyknul. Další soutěží totiž bude Rally de France na Korsice, která se jede od 30. září do 2. října.
K vypadnutí Čínské rally z kalendáře se Capito ještě krátce vyjádřil: "Věřím, že každý byl připraven a rád za to, že přijedeme do Číny. Náš týmový manažer, Sven Smeets, už se byl na místě podívat a měl pozitivní pocit. Počítali jsme s dobrou soutěží, ale pokud je region takto těžce postižen, pak je odřeknutí správné. Není ale žádný důvod proto, aby se příští rok do Číny nejelo. Myslím, že by soutěž měla zůstat v kalendáři."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.