Rally Deutschland je poslední soutěží Josta Capita v roli šéfa týmu Volkswagen Motorsport. Na konci srpna opustí Hannover a zamíří do McLarenu do Formule 1.
V rámci Německé rally bylo oznámeno, že 31. srpen bude posledním pracovním dnem Josta Capita v čele týmu Volkswagen Motorsport. Poté odchází do Formule 1 k týmu McLaren. Kdo bude jeho nástupcem v hannoverském týmu, to zůstává zatím nejasné. Jméno nového sportovního šéfa Volkswagenu bychom se měli dozvědět až po závodu v Německu.
Díky odpadnutí Rallye China (původně se mělo jet od 9. do 11. září) z kalendáře bude mít nástupce Capita dost času na to, aby si na svoji novou práci dostatečně zvyknul. Další soutěží totiž bude Rally de France na Korsice, která se jede od 30. září do 2. října.
K vypadnutí Čínské rally z kalendáře se Capito ještě krátce vyjádřil: "Věřím, že každý byl připraven a rád za to, že přijedeme do Číny. Náš týmový manažer, Sven Smeets, už se byl na místě podívat a měl pozitivní pocit. Počítali jsme s dobrou soutěží, ale pokud je region takto těžce postižen, pak je odřeknutí správné. Není ale žádný důvod proto, aby se příští rok do Číny nejelo. Myslím, že by soutěž měla zůstat v kalendáři."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?