O víkendu končí letní přestávka ve WRC a druhou část sezony odstartuje německá Rallye Deutschland. V posledních letech se jedná pravidelně o první asfaltový podnik sezony, který nezřídka přináší neočekávané výsledky. Dnes byl na programu shakedownu.
Volkswagen vkročil do své domácí soutěže správnou nohou - shakedown opanovali dva jeho jezdci, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen. Mikkelsen zaznamenal svůj čas ve čtvrtém průjezdu, Latvala při pátém. Trať měřila 4,55 kilometru. Návrat do WRC hlásí Dani Sordo, který musel kvuli zranění zad (přivodil si při nehodě během testu před Finskou rally) předchozí soutěž MS vynechat, a hned zajel třetí čas.
Výsledky shakedownu:01. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:21.1 min= Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +0,0 s03. Dani Sordo (Hyundai) +0,504. Sébastien Ogier (Volkswagen) +0,705. Hayden Paddon (Hyundai) +1,3= Thierry Neuville (Hyundai) +1,307. Stéphane Lefebvre (Citroen) +1,608. Eric Camilli (Ford) +3,009. Ott Tänak (Ford) +3,810. Mads Östberg (Ford) +5,5
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.