O víkendu končí letní přestávka ve WRC a druhou část sezony odstartuje německá Rallye Deutschland. V posledních letech se jedná pravidelně o první asfaltový podnik sezony, který nezřídka přináší neočekávané výsledky. Dnes byl na programu shakedownu.
Volkswagen vkročil do své domácí soutěže správnou nohou - shakedown opanovali dva jeho jezdci, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen. Mikkelsen zaznamenal svůj čas ve čtvrtém průjezdu, Latvala při pátém. Trať měřila 4,55 kilometru. Návrat do WRC hlásí Dani Sordo, který musel kvuli zranění zad (přivodil si při nehodě během testu před Finskou rally) předchozí soutěž MS vynechat, a hned zajel třetí čas.
Výsledky shakedownu:01. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:21.1 min= Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +0,0 s03. Dani Sordo (Hyundai) +0,504. Sébastien Ogier (Volkswagen) +0,705. Hayden Paddon (Hyundai) +1,3= Thierry Neuville (Hyundai) +1,307. Stéphane Lefebvre (Citroen) +1,608. Eric Camilli (Ford) +3,009. Ott Tänak (Ford) +3,810. Mads Östberg (Ford) +5,5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.