O víkendu končí letní přestávka ve WRC a druhou část sezony odstartuje německá Rallye Deutschland. V posledních letech se jedná pravidelně o první asfaltový podnik sezony, který nezřídka přináší neočekávané výsledky. Dnes byl na programu shakedownu.
Volkswagen vkročil do své domácí soutěže správnou nohou - shakedown opanovali dva jeho jezdci, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen. Mikkelsen zaznamenal svůj čas ve čtvrtém průjezdu, Latvala při pátém. Trať měřila 4,55 kilometru. Návrat do WRC hlásí Dani Sordo, který musel kvuli zranění zad (přivodil si při nehodě během testu před Finskou rally) předchozí soutěž MS vynechat, a hned zajel třetí čas.
Výsledky shakedownu:01. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 2:21.1 min= Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +0,0 s03. Dani Sordo (Hyundai) +0,504. Sébastien Ogier (Volkswagen) +0,705. Hayden Paddon (Hyundai) +1,3= Thierry Neuville (Hyundai) +1,307. Stéphane Lefebvre (Citroen) +1,608. Eric Camilli (Ford) +3,009. Ott Tänak (Ford) +3,810. Mads Östberg (Ford) +5,5
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.