Po sérii šesti soutěží, ve kterých Sébastien Ogier nevyhrál, cítí úřadující mistr světa, že se v Německu otevírá možnost tuto nelichotivou sérii zastavit. Francouz by v Německu při návratu na asfalt chtěl uspokojit svoje vítězné ambice.
V prvních letech v barvách Volkswagenu se Sébastienu Ogierovi v Německu moc nedařilo, vloni však konečně dokázal pro svého zaměstnavatele na 'domácím hřišti' vybojovat vítězství. Teď je trojnásobný světový šampion velmi hladový po dalším úspěchu, proto bude v Německu velkým favoritem na vítězství.
"Vždy s netrpělivostí očekávám Rallye Deutschland, ale letos je moje nedočkavost ještě větší. Konečně budu mít já a Julien možnost, po sérii velmi těžkých soutěží, bojovat o vítězství. Proto jsem velmi motivovaný a opravdu bych moc rád zopakoval svůj loňský úspěch na této rally," říká jezdec Volkswagenu.
"Německá rally je také domácí soutěží pro Volkswagen. Každý člen v týmu bude chtít před svými domácími fanoušky odvést tu nejlepší práci. Testovací den proběhl velmi dobře. Přechod ze šotoliny na asfalt proběhl velmi rychle a bez problémů.
Většinu dne nám svítilo slunce, ale také trošku zapršelo. Mohli jsme tak vyzkoušet různá nastavení pro Volkswagen Polo R WRC. Na auto jsme nasadili také nové pneumatiky do deště od Michelinu. To by mohlo sehrát důležitou roli, protože zdejší zkoušky jsou za deště velmi těžké. Každá chyba se v Německu nemilosrdně trestá."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?