Po sérii šesti soutěží, ve kterých Sébastien Ogier nevyhrál, cítí úřadující mistr světa, že se v Německu otevírá možnost tuto nelichotivou sérii zastavit. Francouz by v Německu při návratu na asfalt chtěl uspokojit svoje vítězné ambice.
V prvních letech v barvách Volkswagenu se Sébastienu Ogierovi v Německu moc nedařilo, vloni však konečně dokázal pro svého zaměstnavatele na 'domácím hřišti' vybojovat vítězství. Teď je trojnásobný světový šampion velmi hladový po dalším úspěchu, proto bude v Německu velkým favoritem na vítězství.
"Vždy s netrpělivostí očekávám Rallye Deutschland, ale letos je moje nedočkavost ještě větší. Konečně budu mít já a Julien možnost, po sérii velmi těžkých soutěží, bojovat o vítězství. Proto jsem velmi motivovaný a opravdu bych moc rád zopakoval svůj loňský úspěch na této rally," říká jezdec Volkswagenu.
"Německá rally je také domácí soutěží pro Volkswagen. Každý člen v týmu bude chtít před svými domácími fanoušky odvést tu nejlepší práci. Testovací den proběhl velmi dobře. Přechod ze šotoliny na asfalt proběhl velmi rychle a bez problémů.
Většinu dne nám svítilo slunce, ale také trošku zapršelo. Mohli jsme tak vyzkoušet různá nastavení pro Volkswagen Polo R WRC. Na auto jsme nasadili také nové pneumatiky do deště od Michelinu. To by mohlo sehrát důležitou roli, protože zdejší zkoušky jsou za deště velmi těžké. Každá chyba se v Německu nemilosrdně trestá."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?