Po sérii šesti soutěží, ve kterých Sébastien Ogier nevyhrál, cítí úřadující mistr světa, že se v Německu otevírá možnost tuto nelichotivou sérii zastavit. Francouz by v Německu při návratu na asfalt chtěl uspokojit svoje vítězné ambice.
V prvních letech v barvách Volkswagenu se Sébastienu Ogierovi v Německu moc nedařilo, vloni však konečně dokázal pro svého zaměstnavatele na 'domácím hřišti' vybojovat vítězství. Teď je trojnásobný světový šampion velmi hladový po dalším úspěchu, proto bude v Německu velkým favoritem na vítězství.
"Vždy s netrpělivostí očekávám Rallye Deutschland, ale letos je moje nedočkavost ještě větší. Konečně budu mít já a Julien možnost, po sérii velmi těžkých soutěží, bojovat o vítězství. Proto jsem velmi motivovaný a opravdu bych moc rád zopakoval svůj loňský úspěch na této rally," říká jezdec Volkswagenu.
"Německá rally je také domácí soutěží pro Volkswagen. Každý člen v týmu bude chtít před svými domácími fanoušky odvést tu nejlepší práci. Testovací den proběhl velmi dobře. Přechod ze šotoliny na asfalt proběhl velmi rychle a bez problémů.
Většinu dne nám svítilo slunce, ale také trošku zapršelo. Mohli jsme tak vyzkoušet různá nastavení pro Volkswagen Polo R WRC. Na auto jsme nasadili také nové pneumatiky do deště od Michelinu. To by mohlo sehrát důležitou roli, protože zdejší zkoušky jsou za deště velmi těžké. Každá chyba se v Německu nemilosrdně trestá."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?