Po sérii šesti soutěží, ve kterých Sébastien Ogier nevyhrál, cítí úřadující mistr světa, že se v Německu otevírá možnost tuto nelichotivou sérii zastavit. Francouz by v Německu při návratu na asfalt chtěl uspokojit svoje vítězné ambice.
V prvních letech v barvách Volkswagenu se Sébastienu Ogierovi v Německu moc nedařilo, vloni však konečně dokázal pro svého zaměstnavatele na 'domácím hřišti' vybojovat vítězství. Teď je trojnásobný světový šampion velmi hladový po dalším úspěchu, proto bude v Německu velkým favoritem na vítězství.
"Vždy s netrpělivostí očekávám Rallye Deutschland, ale letos je moje nedočkavost ještě větší. Konečně budu mít já a Julien možnost, po sérii velmi těžkých soutěží, bojovat o vítězství. Proto jsem velmi motivovaný a opravdu bych moc rád zopakoval svůj loňský úspěch na této rally," říká jezdec Volkswagenu.
"Německá rally je také domácí soutěží pro Volkswagen. Každý člen v týmu bude chtít před svými domácími fanoušky odvést tu nejlepší práci. Testovací den proběhl velmi dobře. Přechod ze šotoliny na asfalt proběhl velmi rychle a bez problémů.
Většinu dne nám svítilo slunce, ale také trošku zapršelo. Mohli jsme tak vyzkoušet různá nastavení pro Volkswagen Polo R WRC. Na auto jsme nasadili také nové pneumatiky do deště od Michelinu. To by mohlo sehrát důležitou roli, protože zdejší zkoušky jsou za deště velmi těžké. Každá chyba se v Německu nemilosrdně trestá."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.