Na startu Rallye Deutschland se představí 90 posádek spolu s dalšími 18 účastníky ADAC Opel Rallye Cupu.
V kategoriích WRC, WRC2 a WRC3 startuje celkem 46 posádek. Domácí budou držet palce především Arminu Kremerovi a Fabianu Kreimovi se Škodou Fabia R5. Tovární Škoda Motorsport bude spoléhat na Jana Kopeckého a Esapekku Lappiho. Zajímavé je, že bude startovat také třetí tovární jezdec z Mladé Boleslavi, Pontus Tidemand - Švéd usedne do privátní Fabie R5 z dílen týmu BRR.
V elitní kategorii WRC jsme se dočkali jednoho překvapení - Citroën i přes původní překpoklady, které hovořily o tom, že se v Německu neobjeví, nasadí do Německé rally jeden vůz. Za jeho volantem bude sedět Stéphane Lefebvre. Hyundai nasadí v továrním týmu Neuvillea a Sorda (oba zde v minulosti již vyhráli), Paddon pojede za záložní tým. Neuville bude mít na startu i svého bratra, Yannicka s Fabii S2000.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.