Na startu Rallye Deutschland se představí 90 posádek spolu s dalšími 18 účastníky ADAC Opel Rallye Cupu.
V kategoriích WRC, WRC2 a WRC3 startuje celkem 46 posádek. Domácí budou držet palce především Arminu Kremerovi a Fabianu Kreimovi se Škodou Fabia R5. Tovární Škoda Motorsport bude spoléhat na Jana Kopeckého a Esapekku Lappiho. Zajímavé je, že bude startovat také třetí tovární jezdec z Mladé Boleslavi, Pontus Tidemand - Švéd usedne do privátní Fabie R5 z dílen týmu BRR.
V elitní kategorii WRC jsme se dočkali jednoho překvapení - Citroën i přes původní překpoklady, které hovořily o tom, že se v Německu neobjeví, nasadí do Německé rally jeden vůz. Za jeho volantem bude sedět Stéphane Lefebvre. Hyundai nasadí v továrním týmu Neuvillea a Sorda (oba zde v minulosti již vyhráli), Paddon pojede za záložní tým. Neuville bude mít na startu i svého bratra, Yannicka s Fabii S2000.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.