Na startu Rallye Deutschland se představí 90 posádek spolu s dalšími 18 účastníky ADAC Opel Rallye Cupu.
V kategoriích WRC, WRC2 a WRC3 startuje celkem 46 posádek. Domácí budou držet palce především Arminu Kremerovi a Fabianu Kreimovi se Škodou Fabia R5. Tovární Škoda Motorsport bude spoléhat na Jana Kopeckého a Esapekku Lappiho. Zajímavé je, že bude startovat také třetí tovární jezdec z Mladé Boleslavi, Pontus Tidemand - Švéd usedne do privátní Fabie R5 z dílen týmu BRR.
V elitní kategorii WRC jsme se dočkali jednoho překvapení - Citroën i přes původní překpoklady, které hovořily o tom, že se v Německu neobjeví, nasadí do Německé rally jeden vůz. Za jeho volantem bude sedět Stéphane Lefebvre. Hyundai nasadí v továrním týmu Neuvillea a Sorda (oba zde v minulosti již vyhráli), Paddon pojede za záložní tým. Neuville bude mít na startu i svého bratra, Yannicka s Fabii S2000.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.