Podle Josta Capita byl Kris Meeke prakticky již před startem jistým vítězem soutěže ve Finsku. Meeke mu však opáčil s tím, že je to "blbost" a startovní pozice ve Finsku není takovou výhodou jako jinde.
Jost Capito, šéf Volkswagen Motorsportu, si myslí, že si Kris Meeke jistě dojede pro vítězství ve Finské rally: "Je to celkém jasné - když Kris Meeke neudělá žádnou velkou chybu, tak vyhraje ve Finsku. O tom nepochybuji, nikdo jiný nebude mít šanci." Díky neuplnému programu Citroënu v letošním roce je Meeke až na 9. místě mezi jezdci, v nepřítomnosti zraněného Sorda pojede jako 8. na trati.
Sébastien Ogier naproti tomu sice suverénně vede tabulku jezdců, avšak letos ještě nevyhrál šotolinovou rally. To se, podle Josta, nezmění ani ve Finsku: "Není to pro Ogiera jenom těžké bojovat o vítězství. Aktuálně je to pro něj nemožné."
Kris Meeke této předpovědi naopak vůbec nevěří. Pokud by vyhrál, stal by se prvním Britem, který vyhrál "Finskou Grand Prix". "Je to 'blbost'. Finsko se nepodobá Portugalsku, Sardinii nebo Polsku. I když by tento víkend bylo sucho, tak by bylo jenom pár míst, kde by to bylo obtížné [jet první na trati]. Před soutěží pršelo. Startovat jako první nebude tento víkend nevýhodou. Naopak, mohlo by to být dokonce výhodou."
"Je to milé, že Jost něco takového řekl, ale měli bychom to vnímat jako psychologickou hru. Možná mě chce trošku vyprovokovat," říká Meeke, který do Citroënu DS3 WRC usedá poprvé od květnové Rally Portugal. "Ve Finsku budu muset opravdu zabrat, abych byl nejrychlejší.
Ale o to mi v této soutěži až tolik nejde. O to jsem se snažil v předchozích letech. Tehdy jsem musel zajíždět nejrychlejší časy, abych si zajistil dlouhodobou smlouvu. Nepochopte mne špatně, budu se o to snažit, protože Finsko miluji. Je to fantastické místo na soutěžení s rally vozem. Ale už nemusím nic dokazovat."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?